Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win7] Vista's partitie verwijderd; geen dual boot meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11 00:04

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo,

Ik heb iets heel ergs fout gedaan. Tot vandaag had ik op een Samsung F1 320GB 2 partities; eentje met XP 32 erop, en een andere met Vista 64. Ik heb alleen een Windows 7-DVD.

Toen ik mijn XP ging backuppen en formatteren (ik had XP niet meer nodig) was ik klaar voor de installatie.

Nu heb ik alleen bij het installeren van Windows 7 gekozen om de C-partitie (Windows XP en dus ook de Boot.ini / Bootmanager, inclusief de windows Vista-boot-MGR) te formatteren.

Je raad het al; ik kon niet meer Dual Booten. 8)7 Helaas. Maar hoe krijg ik nou mijn Dual-Boot-optie terug?

-Windows 7
-Windows Vista
Dus.

Ik heb niets op Google en GoT kunnen vinden na een uur zoeken. Weet iemand hoe ik de boot manager kan herstellen? Dit i.v.m. de grote hoeveelheid programmas in Vista; ik heb geen tijd om al deze meuk te installeren in Windows 7. Ook ga ik Windows7 alleen gebruiken om te testen.

Ik heb geprobeerd om in Win7 te zoeken naar Boot-opties, maar kon niets vinden. :(
Voordat ik eventueel iets met "FixMBR" ga doen, wil ik wel zeker weten dat beiden OS-sen beschikbaar blijven.

Mijn Spec's:

-Windows Vista Ultimate 64 NL
-Windows 7 Beta 6801 32 ENG

MVG,

Gulfstream G650

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan wel iets met fixmbr gaan doen maar dat gaat natuurlijk niet werken he. Kijk nou eens gewoon in de faq, en doe wat daar staat. Verder is het de bedoeling dat je zelf moeite doet en dat zie ik niet terug. GoT is geen helpdesk.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.