Ok, mijn pc liep opeens vast (kon muis nog wel bewegen, en hier en daar wat klikken maar ctrlaltdel hielp niks), toen handmatig opnieuw opgestart, maar ik kreeg geen beeld meer.
Hoor wel wat geratel van de harde schijf, maar volgens mij komt hij windows niet in (weet het niet zeker aangezien ik niet meer weet of ik wel geluid heb als windows opstart), krijg dus ook niks te zien op mijn monitoren, geen bios niks. lampje van de cdrom speler blijft wel knipperen.
specs:
core2duo q6600
4x1gig geheugen
500gig samsung schijf
gigabyte ds3r moederbord
coolermaster kast en 480watt voeding
gigabyte geforce 9600gt passief gekoelde videokaart
2x samsung 24" scherm
Nu heb ik wel de opstart faq gelezen, maar naast wat wisselen van geheugenreepjes kan ik niet zo heel veel testen.
Wat kan ik het beste doen in deze situatie? Want ik neem aan dat niet alles gelijk kapot is
.
Hoor wel wat geratel van de harde schijf, maar volgens mij komt hij windows niet in (weet het niet zeker aangezien ik niet meer weet of ik wel geluid heb als windows opstart), krijg dus ook niks te zien op mijn monitoren, geen bios niks. lampje van de cdrom speler blijft wel knipperen.
specs:
core2duo q6600
4x1gig geheugen
500gig samsung schijf
gigabyte ds3r moederbord
coolermaster kast en 480watt voeding
gigabyte geforce 9600gt passief gekoelde videokaart
2x samsung 24" scherm
Nu heb ik wel de opstart faq gelezen, maar naast wat wisselen van geheugenreepjes kan ik niet zo heel veel testen.
Wat kan ik het beste doen in deze situatie? Want ik neem aan dat niet alles gelijk kapot is