Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Auto Afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb al een tijdje een defecte auto afstandsbediening. Toen hij het niet deed heb ik de batterijen vervangen maar tevergeefs. Onlangs heb ik besloten om het proberen te fixen. Ik heb ook geprobeerd om de afstandsbediening opnieuw te synchroniseren volgens het boekje (op verschillende manieren), maar dat werkte ook niet. Het rode lichtje brandt wel gewoon wanneer ik op het knopje druk.

Ik zou echt niet weten wat er mis is. Heeft iemand ervaring met zulk soort dingen? Wat me wel op valt is dat er bij de min-pool van de batterij een draad uitsteekt waarmee hij verder geen contact heeft met andere componenten.

Op dit gebied ben ik trouwens een leek.

Het gaat om een afstandsbediening van een Mercedes C180.

Ik hoor het graag van jullie.

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/fylitj.jpg

Verwijderd

Heb je een tweede afstandsbediening waar je de werking van de auto mee kunt checken? Je zegt namelijjk dat het lampje wel knippert maar de auto niet reageert. ik zou dan zeggen dat het alarm zelf niet meer werkt?

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:56

RvL

Dat draadje wat uitsteekt is waarschijnlijk de antenne. Tenminste, ik neem aan dat je de draad die in een lus op het printplaatje loopt bedoeld?

En inderdaad, werkt een andere AB wel (van dezelfde auto natuurlijk)?

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

De andere afstandsbediening werkt prima hoor. Alleen is hij helemaal dicht getapet omdat hij het anders niet deed (hebben mijn ouders gedaan), dus kan ook niet checken of dat "uitsteeksel" er hoort of niet.

Dat draadje die ik bedoel zit aan de rechterkant (rechtsboven) van dat lichtblauwe "ding".