Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vandaag heb ik een probleem met de gegevensoverdracht tussen mijn PC en N95 8GB.

Als ik de USB-kabel vanaf mijn PC in mijn N95 plug, kies ik zoals gebruikelijk voor gegevensoverdracht.

Vervolgens zie ik dan op mijn PC (met Win XP) in 'deze computer' een verwisselbare schijf met de letter 'J' ontstaan. Tot zover dus niet anders dan anders.

Wanneer ik de betreffende 'J'-schijf echter aanklik krijg ik de melding: J:\ [toegang geweigerd]. Ik kan het interne geheugen daardoor niet meer aanspreken.

Het vreemde is dat ik via bestandsbeheer in PC Suite wel gewoon toegang heb tot de telefoon.

Overigens heb ik de batterij al uit de telefoon gehad en ook al een andere PC geprobeerd, echter zonder resultaat. Verder heb ik niets bijzonders met de telefoon gedaan, alleen wat afbeeldingen van PC naar telefoon gekopieerd en daarna werkte het niet meer (ook niet na het wissen van deze plaatjes).

Iemand enig idee wat het probleem is en nog belangrijker, hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!