Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GM-4200 Gamer Mouse Optical werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds woensdag de Trust GM 4200 in huis, maar tot nog toe niet aan de praat gekregen.
Heb de Trust klantenservice gevraagd en deze melden mij dat ik alle oude muisdrivers moet verwijderen.
Dit gedaan, maar nog steeds geen resultaat.
Het probleem is namelijk dat mijn muis steevast onder de taakbalk duikt, en niet te bewegen is. Muisknoppen werken daarin tegen wel. Als ik mijn oude muis aansluit kan ik de cursor wel bewegen, maar word deze gelijk weer naar beneden geduwd.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Drivers heb ik van de website van Trust gedownload, nieuwste dus dat moet het probleem niet zijn. Tevens al meerdere USB poorten gebruikt. Andere muis werkt wel gewoon zonder dat de 4200 is aangesloten.

Alvast bedankt!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Heb je het al op een andere pc geprobeerd?

erutangis

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hetzelfde probleem.
Kan natuurlijk zijn dat deze al defect is, ik heb op de andere pc (laptop) drivers dan wel niet geinstalleerd, maar drukt m wel weer naar beneden. Wit A4tje helpt ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Las op GoT ook iets over het aantal Hz van je usb poorten aanpassen. Kan dit het probleem oplossen?
Of misschien is er een mogelijkheid om de muis te kalibreren, net als een joystick zeg maar?

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 14:57
Welkom op GOT :)

Lijkt mij dat de muis stuk is. Als je hem in een winkel hebt gekocht zou ik even terug gaan naar de winkel.
Dat verhaal over drivers.... als je ze hebt verwijderd zou het moeten werken. Lijkt me niet dat deze muis een eigen set drivers nodig heeft om uberhaupt te werken. Is namelijk lastig een OS installeren bv als je driver al nodig hebt om je muis te laten werken.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, vrees dat dat inderdaad de enige optie is die is overgebleven. Altijd leuk, gekochte hardware die het gelijk niet doet.
Bedankt voor de moeite!
Pagina: 1