Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VISTA] Afspelen xvid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik heb een probleem met het afspelen van films in mijn nieuwe Vista Media Center.

Ik heb de laatste versie van K-Lite codec pack geïnstalled. De eerste keer met player (Media Player Classic) en daar worden alle films goed afgespeeld.

In mijn Media Center en Windows Media Player echter krijg ik geen beeld, enkel geluid.

Daarenboven heb ik met GSpot gekeken welke codec wordt gebruikt (XviD 1.0.3) en heb ik getest met een andere film die dezelfde codec gebruikt en deze speelt wel goed af in mijn Media Center.

Kan iemand me helpen???

Thnx,
Bert

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:55
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:36:
Hey iedereen,

Ik heb een probleem met het afspelen van films in mijn nieuwe Vista Media Center.

Ik heb de laatste versie van K-Lite codec pack geïnstalled. De eerste keer met player (Media Player Classic) en daar worden alle films goed afgespeeld.

In mijn Media Center en Windows Media Player echter krijg ik geen beeld, enkel geluid.

Daarenboven heb ik met GSpot gekeken welke codec wordt gebruikt (XviD 1.0.3) en heb ik getest met een andere film die dezelfde codec gebruikt en deze speelt wel goed af in mijn Media Center.

Kan iemand me helpen???

Thnx,
Bert
probeer ffdshow eens ipv k-lite. Heb ik zelf iig een stuk betere ervaringen mee.

PSN: DutchTrickle PVoutput