Vandaag was een harde schijf van mij gecrasht en kreeg ik de foutmelding "schrijf en leesfout" tijdens opstarten van de computer. Ik heb inmiddels dus een nieuwe hd gehaald en nu heb ik wat belangrijke bestanden van de oude harde schijf nodig. Dus ik heb de harde schijf op een andere computer aangesloten en kan ik op deze manier toch nog wat mappen aanspreken. Echter kan hij de hele map "Documents and settings" helemaal niet vinden op de schijf. Als ik in de adresbalk f:/Documents and Settings in typ krijg ik een error dat de toegang is geweigerd, echter kan ik deze map niet zien in de explorer (terwijl verborgen bestanden weergeven aangevinkt staat).
Weet iemand hoe ik mogelijk toch deze map in kan komen, mogelijk door de rechten van deze hele map aan te passen? Ik heb dit al geprobeerd door in dos te gaan en het command:
cacls *.* /t /e /g domainname\administrator:f
in te voeren, echter dit werkt niet omdat hij de map niet kan vinden.
Weet iemand hoe ik mogelijk toch deze map in kan komen, mogelijk door de rechten van deze hele map aan te passen? Ik heb dit al geprobeerd door in dos te gaan en het command:
cacls *.* /t /e /g domainname\administrator:f
in te voeren, echter dit werkt niet omdat hij de map niet kan vinden.