voor zover ik een global win FOP 38 ken, maakt hij gebruik van het zelfde gemodificeerde FEP-blok dat ook de FOP 32-1 gebruikt. ( gemodificeerd zodat het op een socket a past ) Dus het enige verschil tussen de 3 is de hoeveelheid lucht die er door heen wordt geblazen dat dus enorm het koeling potentieel beinvloeden. (is natuurlijk ook een behoorlijk verschil
38 v 32 v 22 )
Ik gebruik van 2 FEP-jes ( toen ik ze kocht nog echt bekent als "de gemodificeerde FEP, nu ook geschikt als socket a kooler"
maar deze heeft een fan die maar 20~22 CFM door het blok heen perst. En zelfs met deze fan vindt ik hem absoluut niet stil. Maar nu kwam ik wat SUNON fans tegen voor een schappelijke prijs (F 13,= voor een 60x60@3600=>15.9CFM@26.7 dba ) als ik er daar nu eens 5!!
van op mijn blok zet ( boven op en rond om, waarvan 2 zuigen en de andere 3 blazen )
ik denk dan dat ik ongeveer neer kom op iets van ongeveer 50CFM@33~34 dba
Denken jullie dat dat goed haalbaar is?
(dit moet mijn t-birdje toch iets koeler krijgen denken jullie ook niet?)
38 v 32 v 22 )
Ik gebruik van 2 FEP-jes ( toen ik ze kocht nog echt bekent als "de gemodificeerde FEP, nu ook geschikt als socket a kooler"
maar deze heeft een fan die maar 20~22 CFM door het blok heen perst. En zelfs met deze fan vindt ik hem absoluut niet stil. Maar nu kwam ik wat SUNON fans tegen voor een schappelijke prijs (F 13,= voor een 60x60@3600=>15.9CFM@26.7 dba ) als ik er daar nu eens 5!!
ik denk dan dat ik ongeveer neer kom op iets van ongeveer 50CFM@33~34 dba
Denken jullie dat dat goed haalbaar is?
(dit moet mijn t-birdje toch iets koeler krijgen denken jullie ook niet?)