Ik heb een macro gemaakt in word 2002 ingelogd als een bepaalde gebruiker. Deze macro vervangt een lettertype in het geopende document:
Hij werkte prima onder de ene gebruiker, ik zet de macro in een dot sjabloon en zorg dat hij ook beschikbaar is ingelogd als een andere gebruiker maar vervolgens krijg ik de volgende error:
Fout 4605 tijdens uitvoering:
Deze opdracht is niet beschikbaar
Vervolgens wijst hij ".Execute Replace:=wdReplaceAll" als schuldige aan in mijn script.
Wat doe ik hier verkeerd? Als de ene gebruiker pakt 'ie hem wel als de andere niet. Is er een eenvoudigere manier om macro's te distribueren over meerdere computers/gebruikers?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Sub Lettertype()
With Selection.Find
.ClearFormatting
.Font.Name = "Courier New"
.Replacement.ClearFormatting
.Replacement.Font.Name = "Tahoma"
.Replacement.Font.Bold = True
.Replacement.Font.Size = "9"
.Text = ""
.Replacement.Text = ""
.Forward = True
.Wrap = wdFindContinue
.Format = True
.MatchCase = False
.MatchWholeWord = False
.MatchWildcards = False
.MatchSoundsLike = False
.MatchAllWordForms = False
End With
Selection.Find.Execute Replace:=wdReplaceAll
End Sub |
Hij werkte prima onder de ene gebruiker, ik zet de macro in een dot sjabloon en zorg dat hij ook beschikbaar is ingelogd als een andere gebruiker maar vervolgens krijg ik de volgende error:
Fout 4605 tijdens uitvoering:
Deze opdracht is niet beschikbaar
Vervolgens wijst hij ".Execute Replace:=wdReplaceAll" als schuldige aan in mijn script.
Wat doe ik hier verkeerd? Als de ene gebruiker pakt 'ie hem wel als de andere niet. Is er een eenvoudigere manier om macro's te distribueren over meerdere computers/gebruikers?
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "