Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20
Momenteel heb ik een aflopend en veel te duur KPN abonnement. Daar wil ik dus graag vanaf. Over een half jaar (give or take) wordt de HTC G1 ("googlefoon") verwacht. Dat lijkt me wel een fijne nieuwe telefoon, dus ik zit erover te denken over een half jaar een t-mobile (die voert dat ding) abonnement te nemen, met die telefoon.
Echter, wat tot die tijd te doen? Mijn huidige telefoon doet het vast nog wel een half jaar, dus ik zit aan iets Sim-only achtigs te denken. Mijn vraag is: Hoe daarmee om te gaan. Ik zie twee opties:
-Een sim-only bij t-mobile en die over een half jaar opwaarderen tot een abonnement+telefoon contract. Dit schijn t-mobile alleen niet zomaar te doen.
-Een sim-only met een opzegtermijn van een maand, dus zonder vaste contractduur. Maar die weet ik niet te vinden.

Iemand ideeën?

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:12
Volgens mij zijn er geen sim-only abos met een kortere looptijd dan een jaar. Wat je wel kan proberen is te kijken naar het aanbod van BEN, daar zijn de abonnementen per maand opzegbaar alleen zijn het volgens mij geen sim-only prijzen. Anders wordt het prepaid.

• onkl
dcell schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:55:
Volgens mij zijn er geen sim-only abos met een kortere looptijd dan een jaar. Wat je wel kan proberen is te kijken naar het aanbod van BEN, daar zijn de abonnementen per maand opzegbaar alleen zijn het volgens mij geen sim-only prijzen. Anders wordt het prepaid.
Een collega van me zei hetzelfde tijdens de lunchpauze. :P BEN heeft eigenlijk alleen maar SIM-only, klein beetje duurder dan de standaard ""actietarieven", maar bezien de opzegtermijn van een maand (dus zonder minimum contractduur) best redelijke prijzen.

Lijkt me voor mijn geval ideaal. :)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:03

MsG

Forumzwerver

Het hele idee is toch dat ze zo goedkoop voor je zijn omdat ze iig voor een jaar een klant hebben. Met 2 jaar is het altijd nog goedkoper. Logisch dan toch dat ze het heus niet per maand opzegbaar maken, ze zijn wel gek :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• onkl
MsG schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:46:
Het hele idee is toch dat ze zo goedkoop voor je zijn omdat ze iig voor een jaar een klant hebben. Met 2 jaar is het altijd nog goedkoper. Logisch dan toch dat ze het heus niet per maand opzegbaar maken, ze zijn wel gek :).
Klopt, is ook volstrekt logisch ergens. Tegelijk is een "OK, we zijn niet de goedkoopste, maar u kunt wél op ieder moment opzeggen" abonnement ook wel een logische marktniche. Ter overbrugging tot "dat ene, hippe toestel" uitkomt, of omdat je over drie maanden gaat emigreren, of maar een paar maanden in Nederland woont... etc.

En voor zo'n niche vallen de prijzen van Ben me nog alles mee. :)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ben abonnementen zijn momenteel trouwens wel goedkoop 15 euro voor 500 min of smsjes is niet duur :)

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:03
sterker nog: de goedkoopste sim-only die je kan krijgen met dit aantal minuten

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1