Toon posts:

met 56k modem:'( direct bellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een conexant 56k modem. Ik heb de drivers geinstalled, en ook de wave device for voice modem.
Hoe maak ik het mogelijk om met mijn pc direct naar iemand te bellen. Dus met microfoon en speakers. Zijn daar programma's voor? anders dan Telefoonkiezer(windows, hier werkt het namelijk niet mee, ik hoor de mensen op de speaker van mijn modem praten, dat wil ik natuurlijk via de speakers, iemand enig idee?

Verwijderd

Je moet je speakers en je microfoon wel in je modem pluggen!!

Zijn als het goed is aansluitingen voor!
Dan hoort het te werken. Ook met telefoonkiezer.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nou het rare ervan. Die zitten er niet op, maar op de een of andere mannier kun je het via de geluidskaart doen, heb ik gehoord.
Weet iemand hoe?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Via de MIC-in en line-out van je geluidskaart.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat snap ik ook wel!
Heb nu net een modem gevonden met mic-out en speaker-out.
Als ik met "telefoonkiezer" naar iemand toe bel, dan hoor ik hem wel via mijn speakers maar hij mij niet.
Met volume regelaar kun je niet de volume van je mic aanpassen.
Kan iemand hier mee helpen. Het apparaat is waarschijnlijk niet defect. Moet er niet iets ingesteld worden of zo?

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb een trustmodem met microfoon een boxuitgang.
Met andere programma's werkt het wel, maar zodra ik met de telefoonkiezer verbinding wil maken valt al het geluid weg.
Om via MS Access te bellen moet het ook werken met de telefoonkiezer.
Iemand suggesties??

Verwijderd

1. Naar volume regeling gaan en microfoon opengooien en niet dempen
2. Dan naar opties gaan eigenschappen bolletje zetten bij opnemen -> ok
dan Microfoon selecteren aanvinken
3. Gebruik andere software, zoals trio of bitware (zit bij je modem) die werken meestal wel, ik heb het bij een us robotics wel eens zien werken

Verwijderd

Ik heb bitware geinstalleerd. Werkt perfect. Ik wil vanuit MS access de "bitphone"openen. Dit werkt, alleen wil ik dat direct het nummer vanuit een access veld ingevoerd wordt. Dus meegegeven wordt bij het openen.

Alle hulp is welkom
Pagina: 1