Volgens mij is dit een beetje net zo'n vraag als 'hoeveel is oneindig'.
Het heelal groeit sneller dan jij ooit kunt reizen. Met andere woorden: er zal nooit iemand zijn die daar voor je kan kijken.
Ik weet het in elk geval niet. Ik vind het wel een mooi idee om te denken dat daar de hemel is.
Het heelal groeit sneller dan jij ooit kunt reizen. Met andere woorden: er zal nooit iemand zijn die daar voor je kan kijken.
Ik weet het in elk geval niet. Ik vind het wel een mooi idee om te denken dat daar de hemel is.
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Wat er aan het eind is....
Volgens mij is dat nogal simpel:
NIX! HELEMAAL NIETS
maar ja, we zullen het nooit echt weten he, want hoe kun je iets zien dat er niet is en helaas gaan onze fietsen niet hard genoeg om het heelal bij te houden
Volgens mij is dat nogal simpel:
NIX! HELEMAAL NIETS
maar ja, we zullen het nooit echt weten he, want hoe kun je iets zien dat er niet is en helaas gaan onze fietsen niet hard genoeg om het heelal bij te houden
Verwijderd
Er is geen einde van het heelal. Het heelal is onbegrensd, net als de aarde. Vroeger vroegen mensen zich ook af wat er aan het eind van de aarde was. Nu lachen we daar om omdat we weten dat er geen eind is aan de aarde. Hetzelfde geldt voor het heelal.
Slaat helemaal negens op dus, je kan niet van de aarde afvallen, omdat je EROP plakt. Je loopt gewoon een rondje. Maar je kan er wel vanaf. En dan zit je IN het heelal. En daar kun je dus uit. Net als je IN de aarde zou zitten.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()