Mijn muis verspingt en doet raar!

Pagina: 1
Acties:

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Oke,

Mijn pa had nog een ander muisje liggen en die vond ik fijner klikken dan degene die ik nu (weer) heb. Aangesloten en ff mee gewerkt. Niks aant handje. Alleen na zo'n 15 minuten verspong hij een paar keer naar rechts onder in het scherm. Ik kon hem wel weer terug halen.
Nu dacht ik eerst dat ik gehacked werd, je weet wel met Sub7 (mouse take over) maar nadat ik mijn vorige muis weer aan had gesloten werkte alles weer normaal.
Het gaat hier om 2 Logitech Pilot muisjes met scrollwiel op een PS/2 aansluiting. Waar kan het aan liggen denken jullie?

Verwijderd

Zijn het twee dezelfde muisjes. Ik weet wel dat logitech wel eens problemen heeft met sommige bijgeleverde drivers. Leveren ze gewoon de verkeerde drivers mee ofzo. Maar als het dezlefde zijn dan is er denk ik iets mis met het muisje anders is het misschien de driver.

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:25
had ik ook
hij was bang voor mijn poes...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
muisje is gewoon kapot.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Hehe grappig...
Had ik ook op het werk...
Bij ons kwam het door de TL balk die vlak boven mun computer hing... lamp uit geen probleem... lamp aan en naar een tijdje deed de muis raar... Ligt eraan wat voor muis je hebt.. er zitten optische sensoren in die beinvloed kunnen worden door TL licht...
Als je een TL balk boven je pc hebt hangen en het probleem doet zich voor.. ff de lamp uit doen een tijdje uitlaten en dan kijken of het probleem er nogsteeds is...

Pvouput live