Toon posts:

[XP] Wijziging register niet opgeslagen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer al een tijd af te komen van vervelende ballonteksten in Windows XP. Echter telkens waneer ik in het register de waarde van "EnableBalloonTips" op 0 zet, en ik reboot, staat hij vervolgens weer op 1!

Het gekke is, dat dit tot dusver de enige wijziging is die ik gedaan heb die niet wordt opgeslagen.

Alvast heel erg bedankt als iemand raad weet. Ik heb zo'n EEE PC, zo'n mini notebook, dus nog maar een paar weken oud.

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 03:37:
Hallo,

Ik probeer al een tijd af te komen van vervelende ballonteksten in Windows XP. Echter telkens waneer ik in het register de waarde van "EnableBalloonTips" op 0 zet, en ik reboot, staat hij vervolgens weer op 1!

Het gekke is, dat dit tot dusver de enige wijziging is die ik gedaan heb die niet wordt opgeslagen.

Alvast heel erg bedankt als iemand raad weet. Ik heb zo'n EEE PC, zo'n mini notebook, dus nog maar een paar weken oud.
In het 'beveiligingscentrum' (via configuratiescherm) kan je de melding uitzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Haaglander schreef op donderdag 27 november 2008 @ 06:47:
[...]

In het 'beveiligingscentrum' (via configuratiescherm) kan je de melding uitzetten.
Welke melding? Ik wil graag van alle balloontips af, niet alleen over beveiligsrisico's en dergelijke.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 12:29 ]

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Tweakui gebruiken om balloontips uit te zetten?

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik had nog nooit van die dingen gehoord. Maar welke zou ik volgens jou dan moeten hebben om dat te kunnen doen?

Verwijderd

Topicstarter
Emmeau schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:34:
Tweakui gebruiken om balloontips uit te zetten?
Hoi, het heeft helaas niet geholpen. Het is hetzelfde liedje. Als ik in dit programma "Enable Balloontips" wegvink, staat hij na opnieuw opstarten gewoon weer aangevinkt! Om gek van te worden!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog enig idee waar het aan zou kunnen liggen??

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Het is een bekend probleem bij EEE pc's en het is op te lossen door naar start -> run -> msconfig -> startup te gaan en daar "WIDCOMM Bluetooth tray service" uit te vinken, rebooten en de register key weer op 0 zetten, nu verandert hij niet meer terug, met een beetje zoek werk had je dit zelf ook wel uit kunnen vogelen ;).

http://specs.tweak.to/15535

Verwijderd

Topicstarter
He superbedankt, het werkt! Ik heb zelf echt een tijd gezocht om een oplossing te vinden. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Pagina: 1