Database goed bewaren

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Compliment aan de moderators en alle mensen die achter GoT er voor zorgen dat de database van het forum intact blijft. De oudste topics zijn bijna 10 jaar oud en dateren nog uit medio 1999. Ik hoop dat deze database met topics, welke bijna nostalgische vormen gaan aannemen, goed bewaard zullen blijven en dat ze nooit verloren zullen gaan vanwege een crash o.i.d.

De topics van 1999 en 2000 zijn interessant om terug te lezen. Toen was een TFT nog niet zo vanzelfsprekend, noch een dvd brander. En ja, met een P3 800mhz was je toen echt DE man. :P

Dus, toppie dat al die topics er nog zijn en dat ze nog tot ver in het volgende decennium zullen blijven.

:)

Mijn YouTube Channel

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helemaal mee eens.
Het mooiste vind ik nog om mn eigen posts van toen terug te lezen.

Ik was toen een 13 jarige puber, en ik schaam me nu dood om te topics die ik toen opende :o
Het is fascinerend hoe GoT zich heeft onwtkkeld, en de relatief strenge moderatie heeft geleid tot een forum met een nivo wat ik op bijna geen ander forum heb gezien.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit komt waarschijnlijk lulliger over dan het bedoeld is, maar wat had je anders gedacht van een site voor en door ICT-professionals? :+ Er zijn in het verleden natuurlijk 3 grote crashes geweest (in de tijd dat het allemaal nog niet zó groot was als nu), maar daar is van geleerd en de kans dat er meer dan een paar uur data verloren gaat door een eventuele crash schat ik persoonlijk (als iemand die niets met serverbeheer te maken heeft :+ ) niet hoog in. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach, Ik kan me nog herinneren dat ik een paar honderd posts kwijtraakte door een crash.
En waar staat [BC3] ook al weer voor? ;) En als ik me niet vergis zijn er zelfs gebruikers volledig gewist door een crash.

Maar al doende leert men zullen we maar zeggen.
Ik ben dus ook overtuigd dat de kans om nog iets te verliezen vrijwel nihiel is.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something