Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office Outlook 2007 email instellingen

Pagina: 1
Acties:

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 10:55
Ik zit met een probleempje. Ik heb office 2007 geinstalleerd staan op mijn computer. Ik gebruikte voorheen alleen maar hotmail, maar wilde nu gewone pop3 mail gaan gebruiken van mijn provider.
Ik heb bij het opstarten van office outlook op microsoft exchanche geklikt, en daar voor "het kijken wat je daar in kan vullen" maar wat onzin ingevuld. Nu wil het geval dat outlook (natuurlijk) deze gegevens niet herkend.

Outlook geeft hiervan een bericht en sluit hierna direct af. Dit gebeurt ook elke keer dat ik het weer opnieuw opstart. Het is dus niet meer mogelijk om de accountinstellingen aan te passen, waardoor outlook praktisch onbruikbaar is geworden. Ik heb geprobeerd de belangrijke bestanden in de gebruiker/appdata van outlook te verwijderen, maar zonder effect. Ook heb ik heel het office pakket opnieuw geinstalleerd, wederom zonder enig effect.

Mijn vraag nu of iemand een oplossing voor dit probleem heeft, is er de mogelijkheid om office accountsinstellingen te verwijderen, of office te resetten?

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dit is vrij eenvoudig te doen, maar je moet wel even weten waar ;).

Via 'Control panel -> Mail' kun je je profiel weer verwijderen/aanpassen, en zo wel voor een pop3-account kiezen :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• leeuwtje1
Dat weet ik ook wel, maar omdat outlook dus direct afsluit is het onmogelijk om bij de eigenschappen te komen. Hij geeft aan: outlook accounts configureren. ander venster: De verbinding met microsoft exchanche is niet beschikbaar, outlook moet online zijn of er moet verbinding zijn om deze actie te voltooien. Gelijk hierna zegt hij Kan de standaarmappen voor e-mail niet openen. het bestand C;\..... bevat geen offline mappen. Hierna sluit hij gelijk af. Het is in de tussentijd niet mogelijk om bij welk menu dan ook te komen. dus ook niet na herinstalatie. Mischien een verloren registersleutel ofzo?

[ Voor 15% gewijzigd door leeuwtje1 op 26-11-2008 22:42 ]

Verwijderd

leeuwtje1 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:34:
Dat weet ik ook wel, maar omdat outlook dus direct afsluit is het onmogelijk om bij de eigenschappen te komen. Hij geeft aan: outlook accounts configureren. ander venster: De verbinding met microsoft exchanche is niet beschikbaar, outlook moet online zijn of er moet verbinding zijn om deze actie te voltooien. Gelijk hierna sluit hij af. Het is in de tussentijd niet mogelijk om bij welk menu dan ook te komen. dus ook niet na herinstalatie.
Volgens mij geeft die pas deze foutmelding bij het openen van Outlook of het profiel. Je kunt het profiel weggooien zonder deze te openen. Dit zou het probleem moeten oplossen.

Edit:

Nog nog iets duidelijker:

Als je naar Control Panel gaat en dan naar Post/E-mail, kun je meteen een profiel verwijderen, dan hoef je dus ook niet het profiel te wijzigen. Hierna kun je meteen een nieuwe profiel aanmaken, natuurlijk wel met de goede gegevens :)

Je kunt natuurlijk ook gewoon een nieuw profiel maken en deze als standaard instellen, dan zal het profiel met de verkeerde exchange instellingen ook niet starten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 22:42 ]

• leeuwtje1
srry is natuurlijk configuratiescherm. kan alleen in vista het desbetreffende icoon niet vinden. iemand een idee?

[ Voor 122% gewijzigd door leeuwtje1 op 26-11-2008 22:52 ]

• leeuwtje1
Heb hem gevonden. Was eerst vergeten dat control panel het configuratiescherm is. (gebruik bijna altijd nederlandse windows). In vista 64-bit blijkt het mail icoontje verstopt te zitten bij 32-bit.

http://blogs.technet.com/...y-mail-control-panel.aspx

Thanx folks
Pagina: 1