[iPhone 3G] Push Email met eigen server?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2024
Hallo,

Ik heb geen exchange server op het internet en dit staat ook niet in de planning. Het is helaas zo dat de iPhone alleen Yahoo, Exchange en MobileMe ondersteund wat betreft pushmail (syncml)

Ik heb al verschillende wrappers voorbij zien komen onder andere z-push en mobilesync, helaas werken ze geen van alle stabiel en goed. Het liefste zou ik gewoon zelf m'n mail blijven hosten via IMAP.

Hoop dat jullie hier eventueel een workaround weten om toch push e-mail te activeren voor een eigen server?

PSN: Jorijnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb mobile me aangeschaft en ben ontevreden omdat ik mijn eigen email adres niet als afzender kan gebruiken. Dat is echt een drama. Zonde van het geld dus :( ..

Hopelijk veranderd Apple dit nog binnenkort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04:22
Eerste resultaat bij google: http://www.iphoneclub.nl/2739/push-imap-mogelijk-op-iphone/
Die al geprobeerd?

PSN: djmurcielago

• Jorijn
ImapIdle is alleen mogelijk op de 1.x firmware in combinatie met een jailbrake. Ik heb twee dagen lang lopen zoeken en heb verschillende oplossingen geprobeerd, helaas komt ImapIdle niet eens in de buurt van mogelijkheden..

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:02

Maartenvs

For Sale

Ik gebruik zelf Kerio Mailserver en dit werkt zeer goed i.c.m. mijn iPhone. Helaas is wel een investering die je moet doen, maar voor de prijs van een aantal jaren mobileme heb je wel volledige vrijheid. Verder moet je ook een eigen servertje hebben draaien, of bedoel je in je openingspost juist dat je dat niet wilt hebben?

• Jorijn
Maartenvs schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:10:
Ik gebruik zelf Kerio Mailserver en dit werkt zeer goed i.c.m. mijn iPhone. Helaas is wel een investering die je moet doen, maar voor de prijs van een aantal jaren mobileme heb je wel volledige vrijheid. Verder moet je ook een eigen servertje hebben draaien, of bedoel je in je openingspost juist dat je dat niet wilt hebben?
Ik ben gewoon een normale gebruiker, heb wel een dedi maar ik zie het niet zitten om als particulier zo'n enorm groupware pakket te kopen terwijl ik ook uit de voeten kan met Horde.

Toch bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 12:38
Jorijn schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:22:
[...]

Ik ben gewoon een normale gebruiker, heb wel een dedi maar ik zie het niet zitten om als particulier zo'n enorm groupware pakket te kopen terwijl ik ook uit de voeten kan met Horde.

Toch bedankt voor de tip :)
zarafa is voor maximaal 3 outlook clients gratis. z-push installeren en je kan via hem je iphone toevoegen en je hebt pushemail.
Pagina: 1