Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik kwam op internet een webshop tegen die een Projector Phone schijnt te verkopen, het ding is niet duur (250€) en hij heeft dus een projector :o

Iemand ervaring met dit ding? Ik kan nergens iets van een review vinden... lijkt me toch wel super om te hebben..

Linkje

Afbeeldingslocatie: http://eu.chinavasion.com/images/thumbnails/Chinavasion-CVSL-112-0x.jpg.thumb_240x240.jpg

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-11 15:07

DataGhost

iPL dev

1800mAh staat garant voor een lange en heldere presentatie natuurlijk :+ Het zal ongetwijfeld echt zijn maar ik zou niet teveel van de kwaliteit verwachten, zeker als je voor een normale beamer een stuk duurder uit bent.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een Nokia keypad en toevallig met nagenoeg dezelfde GUI als de iPhone? The hoax is strong with this one!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 18:40

scorpie

Supra Addict

Stond afgelopen week nog in het Technisch Weekblad zoiets, gewoon 1024*768 dacht ik, over toch wel een paar meter.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 13:35

Stoffel

Engineering the impossible

Edmin schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:36:
Een Nokia keypad en toevallig met nagenoeg dezelfde GUI als de iPhone? The hoax is strong with this one!
Mwah, chinezen staan bekend om hun namaakproducten met jatwerk van alles wat ze maar kunnen vinden, dus om die reden zou ik het geen hoax noemen.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 18:40

scorpie

Supra Addict

Is trouwens een half jaar geleden al langs engadget geweest:
http://www.engadget.com/2...so-an-iphone-clone-in-ro/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-11 15:07

DataGhost

iPL dev

De pics zijn echter wel weer vaag... in die ene met de oordopjes staat de UI er gewoon op, in die met de USB-kabel valt ie net van het scherm af (alle randen), vreemd... Verder vind ik het gewoon heel dapper dat ze een beeld van 80x100cm claimen. Maar ja, wie weet is het wel echt :+

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lees net inderdaad de site. Ik heb ontzettend veel goedkope Chinese zooi gezien in mijn tijd in centraal Azie, maar van de kwaliteit word je absoluut niet blij :N

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het zal inderdaad een Chinees ding zijn. Portable projectors zijn al te koop dus waarom niet een telefoon er omheen bouwen. Ik denk dat het een optie is die we op termijn in wel meer telefoons terug gaan zijn.
Edmin schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:41:
Lees net inderdaad de site. Ik heb ontzettend veel goedkope Chinese zooi gezien in mijn tijd in centraal Azie, maar van de kwaliteit word je absoluut niet blij :N
Als je zo maar wat koopt niet nee. Bij Chinees spul (echt Chinees spul, niet wat we hier verkopen en waar made in China op staat) kun je ook niet vertrouwen op de specificaties van de fabrikant. Reviews zijn dan wel belangrijk om door te lezen voor je iets koopt. Niet alles is rotzooi wat je uit China bestelt.

Die telefoon ziet er trouwens wel erg goedkoop uit. Als dat op dat plaatje al is dan zou ik hem nooit kopen voor 250 euro.

[ Voor 65% gewijzigd door Marzman op 26-11-2008 20:46 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-11 20:29

mace

Sapere Aude

Stoffel schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:38:
[...]

Mwah, chinezen staan bekend om hun namaakproducten met jatwerk van alles wat ze maar kunnen vinden, dus om die reden zou ik het geen hoax noemen.
Met hem ^^

Ze jatten vaak links en rechts en proppen dat in 1 product.

Die Chinese mobieltjes zijn vaak erg goedkoop en hebben vaak zeer uitgebreide features, de kwaliteit is echter nooit echt geweldig. Het is wel goed dat ze bestaan want dat houdt de grote merken scherp. Ze moeten blijven innoveren en concurreren onder elkaar, maar tegenwoordig dus ook qua prijs en functionaliteit met de oosterse producten bijblijven. Ik zou er nooit een kopen maar zo blijft de markt wel gunstig voor de consument.

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hij lijkt me best vet eigenlijk, zeker voor 250 euro! hij werkt echt, youtube staat vol met filmpjes van het ding, zelfs in het licht is het nog best te zien (niet geweldig natuurlijk). De interface ziet er ook erg knap gekopieerd uit, net zoals de echte iphone. [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=13UzjyTcSuQ&feature=related]

Hij is alleen wat lomp maarja wat verwacht je van een beamer ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Jazzle op 26-11-2008 21:24 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-11 20:29

mace

Sapere Aude

Ding is echt HUGE.

• Jazzle
  • Niet online
Nou het valt eigenlijk wel mee, in lengte en breedte is hij precies even groot als mijn d900, alleen wel 2x zo dik, maar hij is maar een paar mm dikker dan de meeste Nokia n-series. Ik begin dit ding serieus interessant te vinden, in het volgende filmpje zie je dat de interface eigenlijk best wel aardig is (beter goed gejat dan slecht verzonnen 8)7 ):

En de projector heeft ook een video ingang!

[ Voor 5% gewijzigd door Jazzle op 27-11-2008 10:21 ]

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik denk dat ik er binnenkort maar een paar bestel, is dat wel te vertrouwen bij zulke sites?

• Jazzle
  • Niet online
sc00p schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:31:
Ik denk dat ik er binnenkort maar een paar bestel, is dat wel te vertrouwen bij zulke sites?
Chinavasion is redelijk bekend en volgensmij moet het wel goed zitten met de service, de kwaliteit van de producten verschilt natuurlijk van product tot product. Je zou ook bij deze webshop kunnen kijken (hier hebben ze hem ook): http://www.sourcinggate.com/ Beide websites zijn betrouwbaar :)

Ben heel benieuwd naar je bevindingen als je hem koopt en ik hoop dat je bereidt bent om ons er dan meer over te vertellen.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:23

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Bij Dealextreme heb ik deze al eens gezien.. ff zoeken... ah hier: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17069

Natuurlijk gaat de accu maar een dag mee, maar afijn. Er staan nog geen reviews, dus ik denk niet dat iemand het aan heeft gedurfd. Als je daar besteld, houdt er dan rekening mee dat deze niet langs de douane komt..

Met DX heb ik niks dan goede ervaringen, dus ik zou het wel aandurven.

ping 127.212.23.124

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dealextreme is inderdaad best betrouwbaar. Ik heb er ook al eens een telefoon besteld (en die werkt na 1,5 jaar nog steeds al gebruik ik hem tegenwoordig bijna niet meer). Maar ik ga er wel af op de reviews, de productomschrijvingen en specs van de fabrikanten kloppen niet altijd. Dealextreme past ze wel aan op reacties van kopers, maar bij deze telefoon staan geen reacties.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1