Toon posts:

[Narrow Casting] Simpele constructie voor in winkel

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor een familielid heb ik mij bereid gesteld een soort simpele narrowcasting oplossing op te stellen voor haar winkel. Nu heb ik zelf wel een leuk idee uitgezet, echter weet ik nog niet welke software ik hier het beste voor kan gebruiken. Er is reeds door dit familielid een Full HD TV aangeschaft. Ik heb hiervoor al een HDMI computer samengesteld. Het idee is dat deze computer op afstand door de baliecomputer kan worden beheert, zonder dat op de plasma gezien wordt wat er aangepast wordt.

Mijn vraag aan jullie welke, eventueel gratis, software ik hier het beste voor kan gebruiken.

Wat ik reeds heb onderzocht:
- Naar on-line gratis narrow-casting oplossingen, dit is niet geschikt aangezien het te uitgebreid is voor gebruik.
- Naar Server-Client narrow-casting software, echter heb ik hier nog geen geschikte software voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?

Hier in de Devschuur® hebben we het over zélf maken; zoeken kun je prima zelf. Zie trouwens ook nog even Waar hoort mijn topic?, want ik zie niet wat dit topic in WEB doet :?

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 26-11-2008 21:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.