Goedendag,
Ik heb een probleem met WSS 3.0 SP1:
Ik heb binnen WSS een website aangemaakt. Na het aanmaken van de site heb ik een extend aangemaakt. Nu heb ik echter een probleem met 1 van de sites. Ik heb een extend aangemaakt van de huidige site omdat ik er 1 als intern wil gebruiken en 1 extern ( RSA, SSL etc. ).
Als ik de 'interne' site open gaat alles goed zoals het moet. Als ik de 'externe' site open gaat alles ook goed, maar het probleem ontstaat wanneer ik een document wil openen. Er word namelijk gevraagt om een user/pass terwijl dit bij het aanloggen al is aangegeven.
Nu staan er veel oplossingen op internet, maar niets werkt.
Meer Info:
WSS 3.0 SP1
Windows 2003
IIS6.0
.NET 3.0
Wat heb ik geprobeerd:
- Site toegevoegd aan de 'trusted sites' op het werkstation.
- Site toegevoegd aan 'Local Intranet'
- Proxy disabled op het werkstation
- WebClient service gestopt
- Admin account ingelogged
- Opnieuw aangemaakt en settings vergeleken
- User Authentication op 'Automatic Logon' gezet
Als ik bij 'Authentication Provider' de 'Client Integration' uit zet doet deze het wel, maar dan worden de applications op het werkstation niet geopened. Dit is wel belangrijk dat dit gaat werken. Het vreemde is dat deze ook 'intern' aan staat en daar werkt het wel.
Dit probleem ontstaat trouwens op IE6, IE7, XP en Vista.
Help
Ik heb een probleem met WSS 3.0 SP1:
Ik heb binnen WSS een website aangemaakt. Na het aanmaken van de site heb ik een extend aangemaakt. Nu heb ik echter een probleem met 1 van de sites. Ik heb een extend aangemaakt van de huidige site omdat ik er 1 als intern wil gebruiken en 1 extern ( RSA, SSL etc. ).
Als ik de 'interne' site open gaat alles goed zoals het moet. Als ik de 'externe' site open gaat alles ook goed, maar het probleem ontstaat wanneer ik een document wil openen. Er word namelijk gevraagt om een user/pass terwijl dit bij het aanloggen al is aangegeven.
Nu staan er veel oplossingen op internet, maar niets werkt.
Meer Info:
WSS 3.0 SP1
Windows 2003
IIS6.0
.NET 3.0
Wat heb ik geprobeerd:
- Site toegevoegd aan de 'trusted sites' op het werkstation.
- Site toegevoegd aan 'Local Intranet'
- Proxy disabled op het werkstation
- WebClient service gestopt
- Admin account ingelogged
- Opnieuw aangemaakt en settings vergeleken
- User Authentication op 'Automatic Logon' gezet
Als ik bij 'Authentication Provider' de 'Client Integration' uit zet doet deze het wel, maar dan worden de applications op het werkstation niet geopened. Dit is wel belangrijk dat dit gaat werken. Het vreemde is dat deze ook 'intern' aan staat en daar werkt het wel.
Dit probleem ontstaat trouwens op IE6, IE7, XP en Vista.
Help