Tweakers,
Bij een van m'n gebruikers heb ik volgend probleem in Excel 2003:
Telkens als er op Afdrukweergave geklikt word, blijft Excel 20 à 30 seconden hangen.
Dan wordt de afdrukweergave getoont, klik je vervolgens op sluiten, moet je weer 20 à 30 seconden wachten eer je je werkblad terug ziet.
Wat heb ik al geprobeerd:
Excel /regserver - hielp niet
uninstall Office 2003 - hielp niet
install Office 2000 - zelfde probleem
complete format: zelfde probleem
Bepaalde processen killen - hielp niet
Google, technet, enz bieden echter geen oplossing.
Oja, op de computer draait Windows XP Pro met SP3 en Office 2003 met SP3, avg 8, Acrobat Reader 8 en een aantal huisgeschreven .net/vb6 programma's.
De gebruiker blijft me de oren van m'n hoofd zagen, weigert zo te werken, voor de 5 keer per dag dat ze tegen het probleem aanloopt.
Kan hier iemand me toevallig helpen?
Bij een van m'n gebruikers heb ik volgend probleem in Excel 2003:
Telkens als er op Afdrukweergave geklikt word, blijft Excel 20 à 30 seconden hangen.
Dan wordt de afdrukweergave getoont, klik je vervolgens op sluiten, moet je weer 20 à 30 seconden wachten eer je je werkblad terug ziet.
Wat heb ik al geprobeerd:
Excel /regserver - hielp niet
uninstall Office 2003 - hielp niet
install Office 2000 - zelfde probleem
complete format: zelfde probleem
Bepaalde processen killen - hielp niet
Google, technet, enz bieden echter geen oplossing.
Oja, op de computer draait Windows XP Pro met SP3 en Office 2003 met SP3, avg 8, Acrobat Reader 8 en een aantal huisgeschreven .net/vb6 programma's.
De gebruiker blijft me de oren van m'n hoofd zagen, weigert zo te werken, voor de 5 keer per dag dat ze tegen het probleem aanloopt.
Kan hier iemand me toevallig helpen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 13:39 ]