Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Van 2 krantenknipsels 1 maken (ingescand)

Pagina: 1
Acties:

• kwaK1983
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09-2018
Bij het zien van een artikel in de krant, wilde ik deze graag inscannen.
Dus heb ik even het artikel uitgeknipt, maar helaas was hij nog te groot voor de scanner.
Nu heb ik dus het krantenartikel in 2-en geknipt (en in 2-en ingescand) met het idee, dat ik ze naderhand wel aan elkaar kan "plakken".
Ik heb dit geprobeerd in Paint, maar daar kun je geloof ik maar 1 afbeelding tegelijk inladen.
Ook heb ik Paint Shop Pro thuis liggen, maar werk eigenlijk nooit met grafische programma's dus wist niet zo goed waar ik moest zoeken.
Kan iemand me helpen?

[ Voor 2% gewijzigd door kwaK1983 op 26-11-2008 12:58 . Reden: Verduideleking ]

PSN ID: kwaK1983

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Paint Shop Pro voldoet prima. Gewoon de 2 afbeeldingen openen. Het canvas resizen van de afbeelding, zonder dus dat de afbeelding zelf wordt geresized. Plak vervolgens de ene afbeelding in de andere. en natuurlijk even schuiven zodat de boel goed op elkaar aan sluit.

Met Paint kan dit trouwens ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Noork op 26-11-2008 12:58 ]

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

-Twee afbeeldingen openen in je favoriete tekenprogramma (denk dat paint het makkelijkste voor je is)
-Een selectie maken van afbeelding A, en dan kopiëren.
-Extra ruimte maken op afbeelding B (de afbeelding uitrekken bij de hoeken).
-Afbeelding A bij afbeelding B plakken.
-Klaar
maar met een beetje spelen moet je dit toch ook wel vinden? komt er een beetje simpel er vanaf.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Paint.net

of 2 instances van paint opendoen :)

• kwaK1983
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09-2018
Super! Bedankt allemaal, het is me gelukt :)

PSN ID: kwaK1983