Toon posts:

fout in pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
geen idee waar ik dit moet posten, maar
pricewatch: Dell Ultrasharp S2409W
klopt niet.. Alleen te koop bij dell zelf, andere links kom je uit op Xeon processors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Sorry, ik snap de vraag niet. Wat is het probleem?

Het is een monitor en hij is alleen te koop bij Dell. Kan gebeuren toch :S.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mja, maar de andere koppelingen die er bij staan linken naar Xeon processoren, vermoedelijk door de SKU ofzo, want als ik daarop google kom ik meerdere Xeon hits tegen :)

Dus wellicht dat er even wat gedaan moet worden aan die SKU, danwel de betreffende koppelingen verwijderen en blokkeren :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Toen Jimp reageerde stonden 4Launch & Azerty niet in dat lijstje. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik had al zo'n vermoeden ja :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Er stonden inderdaad geen verkeerde prijzen bij toen, dus ik had wel een idee dat dat het probleem zou zijn wat nielsdolk bedoelt, maar ging er ook van uit dat als dat gefixed was het hier wel had gestaan :P. Nou weer een mysterie ontrafeld hehehe.

Anyhow, die sku is zo'n typisch niet uniek cijfer, maar in dit geval hebben de beide shops het toch echt bij het verkeerde eind. Als ik zoek op de sku van de betreffende Intel proc:
Box Order Code: BX80574E5420A, BX80574E5420P
OEM Order Code: EU80574KJ060N

Maar ik heb een beetje het vermoeden dat het eigenlijk om een merk specifieke upgrade gaat. Ik heb ook onwijs moeite een treffende sku voor de Dell monitor boven water te toveren, dus heb ik de ean er maar bij gezet. Kijken welke prijzen we nu mogen verwelkomen :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geachte redactie, ik zoek een asus eee pc en nu vind ik aanbieders die hoog in jullie lijsten staan maar bij het doorklikken blijkt er toch nog 19% btw bij te komen. Voor anderen (maar niet in de buurt) blijkt dat niet zo te zijn. Is dit een manier om de rangorde op de lijst te beinvloeden? details: ComputerPirates, Amsterdam is exclusief BTW en staat daardoor op de 2e plaats, Take It Now Tilburg, is inclusief BTW maar staat op plaats 11. Wat te doen?
hartelijke groet uit Zaandam - een goede hint waar zo'n ding nog op te pikken is voor de goedheiligman is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgezien van dat dit topic ergens anders over ging, kan je dergelijke zaken melden via het meldpunt, rechtsboven aan de pagina (productinfo verbeteren / onjuiste prijs melden).

Deze gaat dan ook dicht. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.