Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB poorten stoppen er soms mee?

Pagina: 1
Acties:

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-11 12:43
Hey,

mijn vriendin heeft een oud pctje staan, wel zo nieuw dat ie XP prima draait, waarop ze internet etc. Maar nu is het zo dat eens in de zoveel tijd haar draadloze internet stickje ermee ophoudt. Hij wordt dan plotseling niet herkend. Nu hetzelfde, gister nog prima op internet etc. en vanmorgen ineens ermee ophouden, apparaat wordt niet herkend. Zelfs na een verse windows install. Heb andere USB apparaten geprobeerd zoals 2 plug&play USB sticks, die niet herkend werden, en een USB camera die wel weer herkend werdt. Waar kan dit in vredesnaam aan liggen? Ben nog nooit eerder zo'n vaag probleem tegen gekomen.

grtz,
Snuur

[ Voor 3% gewijzigd door Snuurtje op 26-11-2008 12:01 ]

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08

Wish

ingwell

Hey,

Windows ME? Volgens sommigen loopt die niet stabiel ;)

Met andere woorden: nog wat meer informatie alstublieft m.b.t. software en systeem a.u.b.

[ Voor 11% gewijzigd door Wish op 26-11-2008 11:43 ]

No drama

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 11:29

JW1

Werkt de stick wel in een van de andere USB-poorten of een andere pc? Zit er een grote stroomverbruiker op één van de USB-poorten?

• Snuurtje
Nee er zit verder niks in de USB poorten, tobo en muis werken via ps/2. Het besturings systeem is XP dus plug en play apparaten zouden het zowiezo moeten doen.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Heb ongeveer hetzelfde gehad, toen viel mijn muis de hele tijd weg. Deze zat gewoon direct in de pc geprikt.
Blijkbaar was een USB-hub in een van de andere poorten kapot want sind sdie er uit is gebeurd het nooit meer.

Ontkoppel eens alle andere USB randapparatuur en gebruik alleen het wireless-stickje?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Snuurtje schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:00:
Nee er zit verder niks in de USB poorten, tobo en muis werken via ps/2. Het besturings systeem is XP dus plug en play apparaten zouden het zowiezo moeten doen.
Is dat niet pas na SP 1(of was het 2?)
Maar iig welk Service Pack zit er op die Pc dan?

Of zit ik hier nu onzin uit te kramen :?

[ Voor 5% gewijzigd door DefLite op 26-11-2008 13:15 ]

• Snuurtje
2 zowiezo van de installatie CD

maar dat verklaard ook niet waarom het het soms wel en soms niet doet.

Ok nu alle andere apparaten eruit gehaald, alleen die wireless stick erin --> apparaat wordt niet herkend. Plug en play usb sticks: Apparaat wordt niet herkend. Digitale camera, en mobiele telefoon werken weer wel. Wat een kutprobleem is dit. Echt op een verse windows install ook...

[ Voor 111% gewijzigd door Snuurtje op 26-11-2008 14:52 ]

Pagina: 1