Goeie vriend van mij heeft ne pc bij salland gekocht en ik moet hem ineensteken. Maar elke keer als windows opstart zit het na nen halven seconde ofzo al vast en boot de pc weer. De pc kan zelf gene windowsinstall doorlopen want tijdens den install zit em steeds vast. Daarom heb ik via mijne pc windows xp home geinstalleerd. Bij mijnwerkt den xp home en ik heb niks geinstalleerd ofzo. Ik heb alle onderdelen getest in mijne pc en alles werkt individueel. Ik heb er al 3 ander soorten geheugen in gestoken maar niks werkt. Ik ben echt ten einde raad. Weet er iemand wa ik over het hoofd zien? Voeding enz is goed aangesloten.
E7400
geheugen: kingston kvr800....
hdd: seagate 7200.10 250gb
vga: saphire 4850 oc
moederbord: asrock p43r1600twins-wifi (ik had een ander moederbord aangeraden maar hij wou absoluut wifi ingebouwd tja ...)
voeding: antec 430 watt triopower
Ik zit er al twee dage aan te prutse mar niks helpt. Ik verdenk het moederbord maar ik wou eerst hier een eens posten voordat ik zeg da hij het RMA moet opsturen.
Ik weet dat het moeilijk is om op afstand mij te helpen mar mss vergeet ek iets heel dom daarom
E7400
geheugen: kingston kvr800....
hdd: seagate 7200.10 250gb
vga: saphire 4850 oc
moederbord: asrock p43r1600twins-wifi (ik had een ander moederbord aangeraden maar hij wou absoluut wifi ingebouwd tja ...)
voeding: antec 430 watt triopower
Ik zit er al twee dage aan te prutse mar niks helpt. Ik verdenk het moederbord maar ik wou eerst hier een eens posten voordat ik zeg da hij het RMA moet opsturen.
Ik weet dat het moeilijk is om op afstand mij te helpen mar mss vergeet ek iets heel dom daarom
[ Voor 4% gewijzigd door Wharfedale op 26-11-2008 11:10 ]