Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu zorgeloos internet aanstaan.
Wanneer ik nu alvast verleng (online) en ook blox aanzet, dan gaat dit neem ik aan naadloos door?

Ik lees nl http://www.seotaal.nl/sit...one-blox-internet-68.html
"Blijkt nu dat zorgeloos internet bij een contractverlenging pas bij einde contracttijd ingaat, dus in mijn geval in oktober pas"

Kortom, had deze persoon wellicht nog geen blox aanstaan? En kan ik gewoon onbezorgd doorsurfen?

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 16:43
Ik heb hier grote problemen mee gekregen! Ik kreeg een mailtje van Vodafone met een mooie aanbieding voor een verlenging. Op deze aanbieding ben ik ingegaan en na een paar maanden ging deze verlenging dus ook in.

Wat schept een maand na de verlenging mijn verbazing, een rekening van 750 euro. Blijkt dat op dat verlengde abonnement geen BloX mogelijk zijn. Er werd verwezen naar een pagina waarop dit wel vermeld stond maar deze informatie stond niet op de pagina die ik toegestuurd kreeg van Vodafone of in het begeleidende mailtje.

Na een verhit gesprek met de klantenservice waarin ik zei dat dit geen goede gang van zaken was en dat het dus kennelijk goedkoper was voor mij om mijn abo af te kopen (wat ong 200 euro zou zijn) en naar een andere aanbieder te gaan dan bij Vodafone te blijven werd het gesprek besloten met de mededeling dat dat inderdaad het geval was.

Vervolgens werd ik 30 minuten later wel teruggebeld met de mededeling dat ik toch wel terug gezet kon worden naar mijn oude abonnementsvorm (iets wat in het vorige gesprek nog onmogelijk was).

Mijn punt is dus eigenlijk, bel Vodafone en vraag expliciet of Blox nog mogelijk zijn op je nieuwe abonnement en hoe dat werkt met het aanzetten hiervan. Dit kan je een hoop gezeik achteraf schelen. In mijn geval was ik na de verlenging naar een Vodafone Scherp abonnement gezet en die ondersteund dus geen, of tenminste niet alle, Blox.

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijk. Ik zou het online regelen en basis 27.50 houden en de blox wel aanzetten. Telefonisch regel ik helemaal niks meer. Ze weten nog net hun eigen naam, maar daar houdt de kennis verder wel op bij VodaFone. Het liefst zou ik overstappen, maar hun internet is gewoon het beste(voor mij)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 11:46 ]