Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-11 21:51
Als ik mijn telefoon via Activesync aansluiten (usb of bluetooth maakt geen verschil), dan laad elke keer mijn taalbalk. Waardoor ik, bijvoorbeeld bij het typen van een reactie op GoT, telkens een paar seconden niet kan typen, omdat de cursor verdwijnt. Ook als ik bijvoorbeeld het startmenu open heb staan, dan sluit die ineens. Het is om de 5 seconden, dus het is erg vervelend.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
• Zoeken op internet al geprobeerd*?
• Heb je de nieuwste versie van de software?
• Uitsluiten dat het aan activesync ligt of dat er andere software zit te bijten. Sluit steeds één proces af en kijk of het probleem verholpen is.

* Ik heb geen zoektermen voor je omdat je zero point zero informatie hebt gegeven ;(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je geeft inderdaad geen enkele informatie, anders dan dat je ActiveSync gebruikt. Dat is natuurlijk veel te weinig info om meer te doen dan te roepen dat er iets aan de hand is :+
offtopic:
Overigens kan hetzelfde gezegd worden van je topictitel: alleen 'Activesync' zegt niets over wat je nu wilt vragen. Best kans dat mensen niet eens het topic openen omdat ze bijvoorbeeld denken dat je de installer-download zoekt. Het is dus ook in jouw belang een fatsoenlijk informatieve titel te nemen ;)
Suggereer in een post met aanvulende informatie ajb dus ook even een nieuwe topictitel, dan kan een moderator die aanpassen :)

Dus aanvullend aan bovenstaande punten:
• welke versie van ActiveSync?
• ActiveSync, dus duidelijk geen Vista. Welk OS dan wel? Welk patchniveau?
• Als niet de laatste versie van ActiveSync en alle patches en SP's van het OS geinstalleerd: doen
• Idem eventueel BIOS en moederbord-drivers etc (als USB crappy is) - check natuurlijk ook of er niet juist bekende problemen zijn met te nieuwe drivers / BIOS.
• Als wel uptodate: wat kom je in je logfiles (o.a. eventlog) tegen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)