Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Partedit32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik wil mijn computer herstellen door middel van de verborgen partitie. Ik heb windows XP een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft enorm traag. Nu wil ik dus de laptop terug instellen naar de fabrieksinstellen, dan heb ik ook weer acer erecovery. Ik heb dus een acer aspire 5051. Booten met F10 werkt niet, dus ik vond via internet informatie over het programma partedit32. Nu is dat programmatje alleen verkrijgbaar op het forum van laptop-support.net

Ik heb me daar dus aangemeld, maar ik krijg maar geen activatiemail. Registreren met verschillende emailadressen helpt ook niet, ik krijg er gewoon geen. Ik heb de spam ook al gecheckt, maar daar zit ie niet in. Ik heb een mailtje gestuurd naar laptop-support.net maar geen mail teruggekregen. Dat is al een paar weken terug. Ik vraag me af of iemand hier op het forum het programma'tje heeft (het is freeware) en/of mij hiermee kan helpen.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden, via de ftp site van Symantec. Dus als mensen dit programma ook willen hebben, google eens op ftp + partedit32. Ik heb mijn computer weer terug naar de fabrieksinstellingen, en ben er helemaal blij mee.