Windows CE UMPC wil niet verbinden met WiFi

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik bij Bart Smit een Selar laptopje gekocht om te gebruiken als soort mobiele typmachine. Het ding bevat een geintegreerde WiFi ontvanger maar het lukt me niet om verbinding te maken met mijn Livebox van Online. Het is me heel even gelukt om verbinding te krijgen met een onbeveiligd netwerk uit de buurt, maar dat hield niet lang stand.

De laptop ziet de netwerken wel en ik kan de WEP code invoeren, maar zodra ik wil verbinden zegt hij achter elkaar 'Analyseren... > Verbinden met [netwerk] > Kan niet verbinden met netwek > Niet verbonden'. Soms verbindt hij heel kort en floept daarna direct naar 'Niet verbonden'. Windows CE biedt maar beperkte instellingen en ik kan er op internet weinig over vinden. Het zou toch handig zijn als het apparaat online kan.

Heeft iemand hier meer ervaring met Windows CE en zijn er misschien nog instellingen die ik kan uitproberen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 09:15

Spockz

Live and Let Live

Dit is wel een hele grote kick. Maar ik zit hier met hetzelfde probleem. We hebben hier dezelfde selar. Hij ziet maar één netwerk van de tig die hier in de lucht hangen. Het netwerk dat hier hangt wordt dus ook niet gezien.

Het toevoegen van het netwerk zelf heeft geen zin, hij blijft even hangen op verbinden en zegt dan dat hij niet kan verbinden. Ik heb alles alle beveiligingsniveau's en combinaties al geprobeerd, maar ik zie het somber in.

Had iemand hetzelfde probleem en het opgelost?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8