Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Name changer

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een keer op internet een prog gezien die alle namen bijvoorbeeld in 1x veranderd. Het was of een gratis versie of een gecr@ckte. Weet er niets meer van maar heeft iemand er nog één liggen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04
...namen waarvan :? Als het om een tekstbestand gaat ofzo kan je find & replace (all) gebruiken.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
in mijn geval muziek, als je albums op internet download staat er of 01 02 03... voor of bijvoorbeeld 201-kaiser_chiefs-cant_say_what_i_mean_(live_at_elland_road).mp3 . Dan kan het misschien al die lage streepjes en 01 enzo weghalen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Elke behoorlijke batch rename tool kan dat.
Zoek daar eens op.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Zelf ben ik fan van tagscanner. Maar er zijn een hele hoop tag tools voor muziek, die informatie uit de tags in de filename of andersom kan zetten. Of zelfs uit publieke databases halen en in allebei zetten.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zweer bij Tag&Rename :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

MP3tag is een hele chille tool als je MP3's moet gaan hernoemen en ook meteen de ID3-tag goed wilt hebben.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik stel voor dat je even http://gathering.tweakers...earchtimeout]=30#hitstart, http://gathering.tweakers...earchtimeout]=30#hitstart, etc. doorneemt (oftewel: zoeken op hernoemen, op bestandsnamen, oid). DIt is immers een vraag die al heel erg vaak langs is gekomen en steeds komen dezelfde tipc langs. Als je dus even zoekt ipv vraagt, kom je alles al tegen - en misschien nog wel meer, zoals tips om het hernoemen op andere manieren te regelen.

Omdat eerst zelf even zoeken niet alleen sneller en leerzamer maar ook een must is (zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen), sluit ik dit topic.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.