D'r wordt flink gestript in het ontwerp van......

Pagina: 1
Acties:

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
......warcraft III. Ik denk, "laat ik eens weer de faq op blizzard.com lezen."

Het eerste dat ik zie "...Four different races to command including Orcs, Humans, Undead, and Night Elves, each possessing unique units, magical abilities and weapons of war." waaaaaaaaat?? :?

In het begin hadden ze nog zes rassen. Opeens waren dat er vijf geworden (Humans, Orcs, Demons, Unead, Elves). Ik had er nog een mailtje over gestuurd maar nooit wat van gehoord.

Nu opeens zijn het er nog maar vier. De demons zijn om onverklaarbare reden weggelaten. En dat is best raar aangezien dat ras in het trailerfilmpje ook al voorkomt en het ras ook belangrijk is in de storyline.

Ik vraag me echt af waarom ze dit doen. Om het spel eerder uit te kunnen brengen? Of is het omdat de rassen anders teveel op elkaar gaan lijken? Het idee van zes rassen vond ik erg cool. Dan heb je tenminste nog veel keus. Beetje vaag dit.......:? somebody enlighten me please :)

(typo)

Verwijderd

Het is gewoon errug moeilijk om verschillende rassen op elkaar uit te balanceren.... geen een mag altijd sterker zijn dan andere.... enz enz

Verwijderd

Het is zelfs nog erger : Eerst zouden de Undead units maken door corpses te resurrecten maar nu harvesten ze gewoon gold en worden de corpses alleen gebruikt voor bijzondere units. Heel jammer vind ik dit, het leek me juist leuk om op een andere manier te spelen dan altijd dat gold verzamelen.

Maarja blizzard zal er wel een goede reden voor hebben anders doen ze dit niet. Zelf kan ik er ook wel wat bedenken. Units van corpses maken zorgt er wel voor dat verdedigen een nog betere strategie wordt (zoals bij sacrifice) en aangezien het geld van de tegenstander op kan gaan aan units, die ervoor zorgen dat jouw leger groeit is het slechts een kwestie van tijd voordat jouw leger veeel groter is dan die van je tegenstander die wel goud gebruikt.

Over de demons : Ze waren waarschijnlijk te moeilijk te balanceren. Voor singeplayer wilden ze een heel sterk race, maar als er ook mee gemultiplayered moet worden, dan kunnen ze natuurlijk niet zo sterk zijn.
Daarom zijn ze eruit gegooid en worden ze alleen gebruikt als zeer sterke tegenstander in singleplayer.

Deze veranderingen vind ik wel jammer, maar uiteindelijk zal het spel er wel beter door worden en ik ben nog steeds erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat :)

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Erg jammer indeed. Het undead ras leek me erg cool, vooral omdat het ook zo'n ongebruikelijke techtree had en één centraal gebouw (net als de zerg in starcraft, vond ik trouwens ook het coolste ras).

Ik moet zeggen dat ze bij starcraft goed geslaagd waren in de balans. Wel hadden alle rassen dezelfde resources tot hun beschikking. Toch jammer van die Demons. Ik begrijp dus dat het een soort "eindbaas" ras zou moeten worden in de singleplayer campaign?

Verwijderd

Wedden dat die zesde ras die ze eruit gegooid hebben in de expansion komt...