Hallo Tweakers,
Ik ben bezig om een mini itx kast in elkaar aan het zetten. Nu zit ik echter met het volgende. De videokaart die ik heb gekocht, de Club 3D HD2400Pro
, heeft een cooler die 2,5 cm hoog is. Nu past dit niet in mijn mini itx kast. Er moet minimaal 0,5 cm af. Nu dacht ik, misschien is het wellicht wel mogelijk om een halve centimeter te verwijderen.. Op dit idee ben ik mede gekomen omdat in de mini itx kast een cooler zit
(let op, deze foto heeft een geluidskaart in plaats van de videokaart waar ik over spreek), die recht voor deze passieve video kaart zit.
Wat denken jullie hiervan? Zou dit mogelijk zijn zonder dat de kaart te warm wordt?
Graag jullie professionele mening hierover voor ik hiermee aan de slag ga.
Bij voorbaat dank!
Ik ben bezig om een mini itx kast in elkaar aan het zetten. Nu zit ik echter met het volgende. De videokaart die ik heb gekocht, de Club 3D HD2400Pro
, heeft een cooler die 2,5 cm hoog is. Nu past dit niet in mijn mini itx kast. Er moet minimaal 0,5 cm af. Nu dacht ik, misschien is het wellicht wel mogelijk om een halve centimeter te verwijderen.. Op dit idee ben ik mede gekomen omdat in de mini itx kast een cooler zit
(let op, deze foto heeft een geluidskaart in plaats van de videokaart waar ik over spreek), die recht voor deze passieve video kaart zit.Wat denken jullie hiervan? Zou dit mogelijk zijn zonder dat de kaart te warm wordt?
Graag jullie professionele mening hierover voor ik hiermee aan de slag ga.
Bij voorbaat dank!