Toon posts:

Vista en XP bestanden delen

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik heb een XP en een Vista en ik probeer bestanden van de ene laptop naar de andere over te dragen via een draadloos netwerk kan er iemand mij helpen plzzz :? :| :(

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 18:49
Wat voor probleem kom je tegen dan?

Verwijderd

Topicstarter
ik snap niet hoe ik die bestanden doorstuur

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 23:27
Probeer je probleem duidelijker uit te leggen en zeg precies wat je wil. Wat heb je zelf geprobeerd?
Ook probeer je zelf te zoeken om het op het lossen. Met 'ik wil bestanden delen' kunnen we niks.

Zorg in iedergeval dat je in dezelfde werkgroep zit (voor xp nog belangrijk) en dat bestanden delen op beide laptops aanstaat.

Verwijderd

Topicstarter
normaal kan er toch een bestand, bijvoorbeeld foto's, op een andere computer gezet worden binnen hetzelfde WLAN zonder e-mail of USB-stick

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06:46

painkill

Pain(k)(ill)

Zolang je geen fatsoenlijke uitleg geeft gaat niemand je helpen hoor.

Mijn SNES verzameling!

Verwijderd

Topicstarter
ik moet gewoon wete hoe ik een bestand op een andere computer zet via het WLAN

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een werkgroep??? :-?

• jensjens
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik gebruik XAMPP. ik heb gewoon een site gemaakt, en daar zet ik bestanden op. Dan kunnen andere Computers in het netwerk via interne IP naar die"site" gaan en de bestanden downloaden. Ik heb zelf geen idee hoe het zit met een netwerk tussen Vista en XP. Ik heb vroeger wel eens geprobeerd om een netwerk tot stand te brengen tussen Vista en XP maar dat is me tot op heden nog niet gelukt... (zal wel aan mij liggen 8)7 )

Succes,

Jens

iRacing Profiel

• Martin
@jensjens: dat is zware overkill natuurlijk voor deze situatie. Zorg gewoon dat beide computers zich in dezelfde werkgroep bevinden en laat ze elkaar vinden via de gedeelde mappen op je computers. Als je niet weet hoe ga even lekker zoeken met Google, dit is wel zwaar basic kennis, zeker voor een tweakers.

Verwijderd

Het is niet alleen overkill, ik denk dat de TS niet eens weet hoe ie het op moet zetten aangezien hij ook niet eens weet wat een werkgroep is

Hier een lap tekst om je op weg te helpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk daT ik het nu beter kan uitleggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 21:29 ]

• Martin
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:11:
ik denk da ik het beter kan uitleggen nu
Nu nog beter Nederlands typen en het komt helemaal goed :P

Verwijderd

Topicstarter
Bij informatica konden we bestanden uitwisselen tussen verschillende computers via een server en mijn leerkrcht zei dat ik een gratis software zou kunnen downloaden i.p.v. een aparte server maar ik vond geen juiste software.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 21:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-03 16:32
Dus toen dacht je laat ik me even registreren bij T.Net en een topic openen ?

Als je iets meer moeite zou doen om een oplossing te zoeken, zou je vast wel hulp kunnen krijgen op de punten waar je eventueel bij vastloopt.

Vraag het aan iemand binnen je omgeving met meer kennis, of doe zelf wat meer moeite, is de beste tip die ik je kan geven.

Verwijderd

Topicstarter
Tja...

• Martin
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif <= Deze knop zit er niet voor de show!

Verwijderd

Topicstarter
Beter?[/quote]
Ok.Het spijt mij.
Quoten lukt niet echt.
[quote]Het lukt al beter.

[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 21:51 ]

• Martin
Ik bedoelde met mijn opmerkingen dat de meeste berichten die je tot nu toe hebt geplaatst niets toevoegen aan de discussie, zoals:
Dat kun je voorkomen door de edit-knop te gebruiken.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste zammybooy,

Welkom op GoT. GoT is een forum voor de gevorderde computergebruiker, en als ik je posts zo eens doorneem denk ik niet dat je je daar reeds onder kan scharen.
We verwachten dat je zelf wat inzet toont. Bijvoorbeeld door Google te gebruiken om je probleem op te zoeken. Ik weet zeker dat het delen van bestanden wel te vinden is.

Kijk bijvoorbeeld eens rond hier: http://www.beginnersweb.n...9bafafe9bd67c3ff13778db09

Verder zou ik je aan raden om vooral veel te lezen op GoT. Begin eerst maar eens hier: De werking van de forumsoftware in het kort

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.