Hoop dat iemand mij hier wat kan helpen.
Heb op dit moment voor mijn pc een Logitech Z-640 (5.1) set. Deze heeft helaas zijn tijd wel gehad, boxen die stotteren en het niet meer doen etc. En helaas geen garantie meer, boxen zijn dan ook al wel 10jaar oud denk ik.
Maar goed, wil nu graag over stappen op losse componenten. Aangezien ik straks het huis uit ga, wil ik wel wat moois in huis natuurlijk. Nu is mijn oog op het volgende gevallen bij conrad.
Boxen: Eltax

Technische specificaties
Inhoud: 1 Paar
Afm.: (bxhxd) 140 x 220 x 208 mm
Kleur: Beukenkleur
Max. belastbaarheid (muziek): 60 W
Sinus: 40 W
Frequentiebereik: 70 -20000 Hz
Impedantie: 4 - 8 Ω
Massa: 3.7 kg
Versterker: Renkforce

Technische specificaties
Afm.: (bxhxd) 200 x 65 x 135 mm
RMS-vermogen: 2 x 12 W
Frequentiebereik: 20 - 20 000 Hz
Voedingsspanning: 230 V
De gele set zou 79euro moeten kosten, maar kan ik hier wat van verwachten? Hoe geen perfect geluid, maar moet wel zuiver zijn en toch nog klein beetje bass.
Heb op dit moment voor mijn pc een Logitech Z-640 (5.1) set. Deze heeft helaas zijn tijd wel gehad, boxen die stotteren en het niet meer doen etc. En helaas geen garantie meer, boxen zijn dan ook al wel 10jaar oud denk ik.
Maar goed, wil nu graag over stappen op losse componenten. Aangezien ik straks het huis uit ga, wil ik wel wat moois in huis natuurlijk. Nu is mijn oog op het volgende gevallen bij conrad.
Boxen: Eltax

Technische specificaties
Inhoud: 1 Paar
Afm.: (bxhxd) 140 x 220 x 208 mm
Kleur: Beukenkleur
Max. belastbaarheid (muziek): 60 W
Sinus: 40 W
Frequentiebereik: 70 -20000 Hz
Impedantie: 4 - 8 Ω
Massa: 3.7 kg
Versterker: Renkforce

Technische specificaties
Afm.: (bxhxd) 200 x 65 x 135 mm
RMS-vermogen: 2 x 12 W
Frequentiebereik: 20 - 20 000 Hz
Voedingsspanning: 230 V
De gele set zou 79euro moeten kosten, maar kan ik hier wat van verwachten? Hoe geen perfect geluid, maar moet wel zuiver zijn en toch nog klein beetje bass.