Toon posts:

[iPod touch] Fring werkt niet meer sinds 2.2 update?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog mensen die FRING gebruiken op de ipod
Sedert de upgrade naar 2.2 wil fring niet meer werken.
Ik heb een nieuwe installatie ervan gedaan, maar met hetzelfde probleem.
Het tabblad "add-ons" blijft gewoon leeg.
Ik vond dat nochtans een goed programma. Ik gebruikte het om te telefoneren via skype en ook via freecall (gratis bellen), dan met een oortelefoon met micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik heb de titel aangepast naar "[iPod touch] Fring werkt niet meer sinds 2.2 update?". Het is prima dat je een nieuw topic hebt geopend, maar probeer dan ook een beschrijvende titel te kiezen. Dan zien meer mensen je topic en is de kans groter dat er een oplossing komt :)

Ik heb waarschijnlijk een magische iPhone (sinds 2.2 zeg ik alleen maar: "daar heb ik geen last van" :P). Maar hier heb ik dus geen last van. Misschien is de update niet helemaal lekker gegaan.

Je kunt proberen om de iPhone te herstellen (met of liever zonder terugzetten van backup). Nogmaals, het werkt op mijn iPhone nog prima, dus het zal geen algemene incompatibiliteit zijn van Fring met de 2.2 update.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:34:
Ik heb de titel aangepast naar "[iPhone] Fring werkt niet meer sinds 2.2 update?". Het is prima dat je een nieuw topic hebt geopend, maar probeer dan ook een beschrijvende titel te kiezen. Dan zien meer mensen je topic en is de kans groter dat er een oplossing komt :)

Ik heb waarschijnlijk een magische iPhone (sinds 2.2 zeg ik alleen maar: "daar heb ik geen last van" :P). Maar hier heb ik dus geen last van. Misschien is de update niet helemaal lekker gegaan.

Je kunt proberen om de iPhone te herstellen (met of liever zonder terugzetten van backup). Nogmaals, het werkt op mijn iPhone nog prima, dus het zal geen algemene incompatibiliteit zijn van Fring met de 2.2 update.
Hij bedoelde volgens mij dat het niet werkt op de iPod en niet op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:25:
[...]
Hij bedoelde volgens mij dat het niet werkt op de iPod en niet op de iPhone.
Goed punt, ik moet beter lezen. Ik heb de titel nogmaals aangepast :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online
Volgens dit draadje op MacRumors zou het inmiddels weer moeten werken op de iPod touch :)