We hebben een raar probleempje.
We hebben in de Group policy een omleiding gegeven van de mijn documenten map en bureaublad.
Om de één of andere reden kopieert hij deze mappen toch elke keer weer bij het aanmelden naar lokaal en zet de lokale kopie vervolgens bij het afmelden weer terug.
Probleem is dus vervolgens dat alles wat je in mijn documenten en op je bureaublad heb staan niet meer kan verwijderen omdat deze terug gekopieert worden elke keer bij het afmelden.
Voor de duidelijkheid wordt er niet gewerkt met de lokale mappen maar met de omgeleiden mappen op de server.
Ze zijn omgeleid in de policy op de volgende plek,
Gebruikersconfiguratie ->Windows instellingen ->Mapomleiding
Offline caching staat ook uit.
Wat doen we hier fout ?
Hoop dat jullie een suggestie kunnen geven.
Server is Windows Server 2003 Small Business Edition.
Clients zijn alle varierende tussen XP / Vista / 2003 Terminal server
We hebben in de Group policy een omleiding gegeven van de mijn documenten map en bureaublad.
Om de één of andere reden kopieert hij deze mappen toch elke keer weer bij het aanmelden naar lokaal en zet de lokale kopie vervolgens bij het afmelden weer terug.
Probleem is dus vervolgens dat alles wat je in mijn documenten en op je bureaublad heb staan niet meer kan verwijderen omdat deze terug gekopieert worden elke keer bij het afmelden.
Voor de duidelijkheid wordt er niet gewerkt met de lokale mappen maar met de omgeleiden mappen op de server.
Ze zijn omgeleid in de policy op de volgende plek,
Gebruikersconfiguratie ->Windows instellingen ->Mapomleiding
Offline caching staat ook uit.
Wat doen we hier fout ?
Hoop dat jullie een suggestie kunnen geven.
Server is Windows Server 2003 Small Business Edition.
Clients zijn alle varierende tussen XP / Vista / 2003 Terminal server
[ Voor 8% gewijzigd door Reveal! op 25-11-2008 18:48 ]