Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie mij eens kunnen adviseren in de telefoon keuze die ik mij moet gaan aanschaffen.

Mijn oog is gevallen op de Nokia N82 black. Leuke camera erin, kan een geheugenkaartje is dus genoeg opslag en de juiste opties zoals Navigatie e.d. is mogelijk. Dit vind ik erg belangrijk! (GPS/GPRS)

Enige dat mij een beetje tegenhoud is denk ik de toetsjes, ik sms nogal veel en het lijken me nogal rot toetsen in gebruik.. :X

Misschien dat jullie hier andere meningen over hebben of dat jullie een andere telefoon enorm aanraden! ;)

Alvast bedankt!

(moderators, misschien staat mijn topic hier niet.. excuus daarvoor)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

N79 dan? Zelfde camera (alleen led flits ipv xenon), ook gps erin, hsdpa, etc. Precies hetzelfde qua opties dus alleen iets ander uiterlijk en gewone grote toetsen. En als extratje een FM-transmitter.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm is deze alleen maar in het wit te verkrijgen? vindt het nogal vrouwelijk overkomen haha >:)

Verwijderd

Sick Nick schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:55:
N79 dan? Zelfde camera (alleen led flits ipv xenon), ook gps erin, hsdpa, etc. Precies hetzelfde qua opties dus alleen iets ander uiterlijk en gewone grote toetsen. En als extratje een FM-transmitter.
Zelf heb ik ook de N79 boven de N82 verkozen, al is het alleen maar om de uitstraling
Dat die wit is vind ik persoonlijk niet storen aangezien je de achter frontjes kan verwisselen en in de doos zitten maar liefst 3 verschillende kleuren frontjes.
Op foto's lijkt dat zoiets niet opvalt maar las je zo'n mobiel in de hand hebt valt het echt wel op dat die niet helemaal wit is, maar daarbij ben ik heel makkelijk aangezien ik wit in tegenstelling tot jou geen vrouwen kleur vind.
Maar ik neem aan dat je geen slidephone wil ? anders zou een N95 een goede oplossing zijn aangezien de vele die je al voorgegaan zijn, en daardoor makkelijk informatie te vinden is over hoe je het makkelijkste navigatie erop zet en dat soort kleine dingentjes. En hij kost ook niets meer dan de N82, maar als je een lekker budget hebt zou ik dan toch eerder voor de N85 of N96 gaan al is het alleen maar omdat ze er zooooo mooi uitzien haha
Edit: Je hebt ook een grijze editie van de N79 maar die vind ik persoonlijk nogal flugly

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 13:09 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:54:
Zouden jullie mij eens kunnen adviseren in de telefoon keuze die ik mij moet gaan aanschaffen.
Kijk eens rond in de grote topics (oa in Non-Windows Based Mobiles & PDA's en Windows Based Mobiles & PDA's), gebruik de search en gebruik Google. Wij kunnen de keuze niet voor je maken, dat zal je zelf moeten de doen. De een raad je een Nokia aan terwijl een ander je juist een HTC aanraadt, beide met dezelfde overtuiging en even goede redenen. Omdat dit soort discussies over het algemeen op een wellus/nietus-topic uitlopen en omdat je zelf best veel informatie erover kan vinden, sluiten we dit soort topics.
(moderators, misschien staat mijn topic hier niet.. excuus daarvoor)
Ik stel voor dat je in het vervolg even een mod aanschiet met de vraag waar je je topic, mits topic-waardig, het beste kunt plaatsen. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.