Nah ik heb een vervelend probleem.
Ik heb sinds kort een Logitech PC161 Headset.
Erg mooi ding, zit fijn, mooi geluid en dus gewoon prima ding.
Hij heeft twee apart 3,5mm jacks.. één microfoon uitgang en een luidspreker uitgang.
Ik sluit hem aan in de voorkant. De uit/in-gangen aan de voorkant zeg maar.
Ging drie weken goed en nu ineens in Left4Dead (heb nog niet geprobeerd of hij het in andere spellen ook doet maar ik weet wel dat hij het in Windows ook doet) vraagt hij elke keer ZOMAAR als wat hij het moet herkennen.
Alsof ik dus de jacks eruit trek en ze er vervolgens weer in doe. Erg klote, want elke keer minimaliseert het spel dat ik speel dus.. en krijg ik als het ware een popup waarin ik elke keer op "ok" moet duwen.
Waar ligt dat nou aan? Is toch geen los contact in de bekabeling of de jacks zelf he? Ding is nog drie weken oud!
Gebruikte hardware / software:
- MSI P45 Neo-F mobo met onboard Realtek ALC888 geluidschip
- Logitech PC161 (zijn volgens mij geen drivers voor??)
- Deze MSI/Realtec HD driver.
Ik heb eigenlijk niets veranderd aan de hardware / software van de pc...deze problemen ontstondeng ewoon spontaan.
Iemand ideeën wat ik kan doen of waar het aan ligt?
Kthxbai
Edit://
Erm.. bij het system tray icoontje (is overigens van de realtek software) komt ook elke keer te staan "Er is een kabel losgekoppeld" en "Er is een kabel aangesloten".
Ik heb sinds kort een Logitech PC161 Headset.
Erg mooi ding, zit fijn, mooi geluid en dus gewoon prima ding.
Hij heeft twee apart 3,5mm jacks.. één microfoon uitgang en een luidspreker uitgang.
Ik sluit hem aan in de voorkant. De uit/in-gangen aan de voorkant zeg maar.
Ging drie weken goed en nu ineens in Left4Dead (heb nog niet geprobeerd of hij het in andere spellen ook doet maar ik weet wel dat hij het in Windows ook doet) vraagt hij elke keer ZOMAAR als wat hij het moet herkennen.
Alsof ik dus de jacks eruit trek en ze er vervolgens weer in doe. Erg klote, want elke keer minimaliseert het spel dat ik speel dus.. en krijg ik als het ware een popup waarin ik elke keer op "ok" moet duwen.
Waar ligt dat nou aan? Is toch geen los contact in de bekabeling of de jacks zelf he? Ding is nog drie weken oud!
Gebruikte hardware / software:
- MSI P45 Neo-F mobo met onboard Realtek ALC888 geluidschip
- Logitech PC161 (zijn volgens mij geen drivers voor??)
- Deze MSI/Realtec HD driver.
Ik heb eigenlijk niets veranderd aan de hardware / software van de pc...deze problemen ontstondeng ewoon spontaan.
Iemand ideeën wat ik kan doen of waar het aan ligt?
Kthxbai
Edit://
Erm.. bij het system tray icoontje (is overigens van de realtek software) komt ook elke keer te staan "Er is een kabel losgekoppeld" en "Er is een kabel aangesloten".
[ Voor 6% gewijzigd door DutchManticore op 25-11-2008 16:16 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.