Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Co-located hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 588 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vrij simpele vraag.

Voor mijn 2 2u servers zoek ik een door en door betrouwbare co-located hostingbedrijf. Niet 1 die je 20TB aan dataverkeer geeft voor 1 euro per maand oid. Ik heb een wantrouwen tegen dit soort bedrijfjes.

Ik zoek gewoon een kwalitatief goede hoster die je, als er iets is ook gewoon kan bellen voor vragen.

Daarom mijn vraag hier. Via google zie je door de hosters de hosters niet meer namelijk .

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Euh, Hosting FAQ misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Je dacht dat ik die nog niet had gelezen?

Wijs mij daar eens een antwoord op mijn vraag aan dan.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 15:40 ]

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:11

Pogostokje

* twiet *

Dit gaat een reclame topic worden. Daar heb je niks aan, ben ik bang.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:17

lier

MikroTik nerd

Met alle respect, je topic komt nu over alsof je nog niet zo veel gedaan hebt...

Misschien kan je eens bij webhostingtalk.nl kijken, daar vind je de mensen die specifiek met dit soort zaken te maken hebben (niets negatiefs richting GoT uiteraard !).

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Dunno, daar hebben we modjes voor om dat in de gaten te houden toch? Ik stel een vrij normale vraag. En via google kom ik 10.000 bedrijven tegen en via hier hoop ik gewoon een goede te vinden. Waar ervaring mee is, vooral goede ervaringen.

De ellende die ik met ....... heb meegemaakt wil ik niet meer. Dat na zeven uur 's avonds niemand meer bereikbaar is en je ineens niet meer 24/7 bij je eigen server mag komen.
lier schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:44:
Met alle respect, je topic komt nu over alsof je nog niet zo veel gedaan hebt...

Misschien kan je eens bij webhostingtalk.nl kijken, daar vind je de mensen die specifiek met dit soort zaken te maken hebben (niets negatiefs richting GoT uiteraard !).
en hoe kom jij daarbij dat ik nog niets heb gedaan?

zal eens bij je hint gaan kijken .

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 15:45 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:17

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:44:
en hoe kom jij daarbij dat ik nog niets heb gedaan?
Ik weet alleen wat je gedaan hebt op basis van de informatie die je geeft. Vandaar mijn "tip". Daarom geef ik ook aan dat het zo over komt...misschien heb je heel Internet al doorgenomen :9

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
man ik werd er op laatst gek van. Daarom de gok maar genomen en hier een topic geopend.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

NXS voldoet aan de door jou gesteld voorwaarden.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

24/7 toegang lijkt me een kwestie van een lokatie (bij voorkeur redelijk bij je in de buurt) vinden die je een eigen access pas kan verschaffen. 24/7 telefonisch support is puur een kwestie van hiervoor (diep) in de buidel willen tasten. Het is aardig prijzig voor een bedrijf om 24/7 telefonische bezetting te realiseren (als die effectiever moet zijn dan een 13 in een dozijn callcenter in India waardoor er effectief alsnog niets met je telefoontje gebeurd tot de mensen in NL weer aan het werk gaan).

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 23:14

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Je zou ook eens bij PCextreme kunnen kijken. Zij hebben 24/7 mensen aanwezig in het Gyrocenter aanwezig die jouw kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
kijk hier heb ik iets aan. Al bij allemaal hierboven offerte voor 2 x 2u aangevraagd. Dus binnenkort de boel verhuizen. Weg bij waar ik nu zit. \o/

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Om het geen opsomtopic te laten worden een beetje hoe & waarom bij mijn providerkeuze:

Provider:
• Xentronix

Gevonden via:
• een uitgebreide Google speurtocht

Links:
http://www.xentronix.nl
http://www.ispgids.com/ervaringen/xentronix

Voordelen:
• Persoonlijke hulp
• Klanten met premium accounts kunnen ook naar privé mobiele telefoon bellen
• Erg betaalbaar
• Denkt met je mee bij problemen, geeft ook netjes aan wat niet makkelijk is te verwezenlijken
• Vriendelijke sfeer

Nadelen:
• Rackspace op afstand (o.a. Databarn, standaard voor klanten geen eigen pasje, is wel aan te vragen denk ik)
• Voorlopig nog kleinschalig (één technische beheerder online; die kan dus niet alles tegelijk doen, maar in de praktijk heb ik daar nog geen problemen mee ondervonden)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:34:
Voor mijn 2 2u servers zoek ik een door en door betrouwbare co-located hostingbedrijf. Niet 1 die je 20TB aan dataverkeer geeft voor 1 euro per maand oid. Ik heb een wantrouwen tegen dit soort bedrijfjes.

Ik zoek gewoon een kwalitatief goede hoster die je, als er iets is ook gewoon kan bellen voor vragen.
Dat geldt iig voor True. Over ProServe hoor ik goede dingen en ik zit zelf bij ReasonNet (vroeger Rokscom).

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Zelf zoeken, wordt anders een welus/nietus en spam/reclame topic.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.