Belkin F5D8001 error code 10

Pagina: 1
Acties:

• Dante Chaos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-12-2025

Dante Chaos

The dude abides

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb sinds 2 weken een Belkin N1 Wireless desktop card gekocht omdat mijn wirelesscard die bij mijn HP computer geleverd is knudde is (verbinding valt telkens weg).
Nu heb ik het probleem dat deze kaart niet wilt starten. Krijg de Error code 10 te zien.

Ik heb eerst de drivers geinstalleerd en daarna de kaart erin gedaan zoals in de handleiding stond. Tevens heb ik het op een andere computer geinstalleerd en daar werkte het wel.

Hebben jullie een idee hiervoor?
Heb op belkin.com ook al gezocht maar kon niks vinden wat werkte.

Gegevens:

Computer: HP pavilion M9110 NL
Netwerk wireless card: Belkin F5D8001

• Magnetronkip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-03 16:04
Als je had gekeken op internet voor je dat ding had aangeschaft had je waarschijnlijk wel gevonden dat ding niet werkt op Vista en de drivers voor dat ding ook nog in BETA zijn en deze er waarschijnlijk niet uit komen...

ook staat de adapter op de belkin site dat hij werkt onder. 2000, xp met sp2. en vista komt niet voor in dat rijtje. |:(

Live PVoutput 10.777 kW Tatooine | Hacking is like having sex. You get in, you get out, then you hope that you didn't leave something behind that can be traced back to you.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Magnetronkip schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:51:
Als je had gekeken op internet voor je dat ding had aangeschaft had je waarschijnlijk wel gevonden dat ding niet werkt op Vista en de drivers voor dat ding ook nog in BETA zijn en deze er waarschijnlijk niet uit komen...

ook staat de adapter op de belkin site dat hij werkt onder. 2000, xp met sp2. en vista komt niet voor in dat rijtje. |:(
Erm, de N1 werkt wel op Vista. Drivers hier. Enkel V2 is beta overigens.
Het is in ieder geval wel een driver issue. Vooral bij Belkin heb ik die 10 (unable to start) al vaak gezien. Mijn tip: PCI kaart er uit halen, PC herstarten, PC weer afzetten, PCI kaart er weer in (liefst in ander slot) en opnieuw proberen. Zal wel lukken uiteindelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door YellowOnline op 25-11-2008 15:58 ]

• Magnetronkip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-03 16:04
ja er is een "driver update" voor dat ding.. maar als de ts een beetje had gegoogled was hij er achter gekomen dat heel heel veel mensen problemen hadden met de drivers en had ts dat ding waarschijnlijk niet gekocht..
http://www.belkin.com/support/vista/#N1

*edit*

probeer deze atheros drivers is misschien dat het helpt, deze kom ik vaak tegen bij het googlen en is de oplossing bij veel mensen.

http://www.atheros.cz/dow...p?atheros=AR5008&system=4

[ Voor 28% gewijzigd door Magnetronkip op 25-11-2008 16:24 ]

Live PVoutput 10.777 kW Tatooine | Hacking is like having sex. You get in, you get out, then you hope that you didn't leave something behind that can be traced back to you.

• Dante Chaos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-12-2025

Dante Chaos

The dude abides

Topicstarter
YellowOnline schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:56:
[...]

Erm, de N1 werkt wel op Vista. Drivers hier. Enkel V2 is beta overigens.
Het is in ieder geval wel een driver issue. Vooral bij Belkin heb ik die 10 (unable to start) al vaak gezien. Mijn tip: PCI kaart er uit halen, PC herstarten, PC weer afzetten, PCI kaart er weer in (liefst in ander slot) en opnieuw proberen. Zal wel lukken uiteindelijk.
Ja ik had het moeten googlen maar punt is dat hij wel op een andere computer werkt.

Ik zal die atheros driver is proberen.

Edit: No go, breng morgen me pc wel naar me werk meschien kunnen hun er wat mee.

Alvast bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Dante Chaos op 26-11-2008 09:48 ]