Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Misschien je latencies veel te ruim staan?
Ze staan aardig strak 5-4-4-15 ,dat lijk me voldoende om ruim boven de 11000Mb/s te komen met de benshmark.Lekkere Kwal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:31:
Misschien je latencies veel te ruim staan?
De geheugen vertraging is ook heel triest in everest,ruim 108 nano secs
Ik had tussen de 60 en 70 nano verwacht wat ook klopt bij mijn ander systeem met phenom 9500.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Als ik kijk naar deze benchmark zijn jouw resultaten niet heel erg schokkend: http://www.tomshardware.c...Sandra-XI-Memory,336.html
Een Phenom waar jij mee vergelijkt is ook een totaal andere generatie, de Sempron is op het originele K8 ontwerp gebaseerd.
Een Phenom waar jij mee vergelijkt is ook een totaal andere generatie, de Sempron is op het originele K8 ontwerp gebaseerd.
De Duron/Sempron-lijn van AMD heeft een geschiedenis van kreupelheid achter zich. Verminderde FSB, cache en verminderde HyperTransport link. Dat is op heden eigenlijk nog niet veranderd.
De verschillen:
Die HT Speed is belangrijk voor geheugenbandbreedte. L3 cache helpt ook om snelheid te winnen (opvangen van lees- en schrijffouten). Je moet daar eerder het verschil zoeken.
De verschillen:
| Phenom 9500 | Sempron LE1200 | |
| L2 Cache | 512 KB | 512 KB |
| L3 Cache | 2 MB | geen |
| HT Speed | 1600 MHz | 800 MHz |
Die HT Speed is belangrijk voor geheugenbandbreedte. L3 cache helpt ook om snelheid te winnen (opvangen van lees- en schrijffouten). Je moet daar eerder het verschil zoeken.
Yes, but no.
Ik heb nog een test gedaan en daarbij SMT uitgezet in sisoft.
Dus de benshmark liep op 1 core en je raad het al ik heb nu precies dezelfde score met de phenom als op de sempron.
Case closed wat mij betreft.
van mij..
Dus de benshmark liep op 1 core en je raad het al ik heb nu precies dezelfde score met de phenom als op de sempron.
Case closed wat mij betreft.
Pagina: 1