iphone 3g in hongarije simlockvrij?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 17:03
Ik ben van plan om een iphone van iemand op marktplaats te kopen. morgen kan ik langskomen.
ik heb hem gevraagd of ie simlockvrij was en daar antwoorde hij bevestigend op. toen ik hem vroeg waar hij dan vandaan kwam (de iphone natuurlijk) zei hij dat ie uit hongarije kwam. nu heb ik eens gezocht en het blijkt dat de iphone daar door t-mobile wordt aangeboden dus niet simlockvrij.
Ik had hem dus weer opgebeld, en gevraagd hoe dat zat (uiteraard had ik al gevraagd of het met zo'n unlocksimmetje moest gedaan worden, maar hij zei dat het orgineel simlockvrij was) hij vertelde mij dat hij zelf al een iphone uit Hongarije had en dat dat goed werkte met andere providers als t-mobile.

nu is mijn vraag: is het mogelijk dat hij een simlockvrije iphone uit hongarije heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Laatst online: 08:41

ByteDelight

Retro computing is alive!

Van de week hoorde ik van iemand dat hij een winkel in België gevonden had waar hij een simlockvrije Iphone kon krijgen.

Daarom denk ik dat ondanks dat het heel goed kan dat de betreffende verkoper de Iphone simlockvrij vanuit Hongarije heeft ontvangen, het niet om een origineel simlockvrij model gaat.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

bverstee schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:57:
Van de week hoorde ik van iemand dat hij een winkel in België gevonden had waar hij een simlockvrije Iphone kon krijgen.

Daarom denk ik dat ondanks dat het heel goed kan dat de betreffende verkoper de Iphone simlockvrij vanuit Hongarije heeft ontvangen, het niet om een origineel simlockvrij model gaat.
:? In belgie zijn ze gewoon legaal simlock vrij te krijgen. Maar als je gewoon een kaartje meeneemt naar de beste man weet je toch zo of het klopt wat hij zegt?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 23:18
In België mogen geen gesimlockte telefoons worden verkocht :) Koppelverkoop enzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Laatst online: 15-08 17:03
Ja dat wil ik ook gaan doen, maar 't zou handig zijn als ik van tevoren wist want 't is een reis van 3,5 uur.
Hij zei overigens dat de iphone nog volledig verpakt zat.