UPC tarieven Op Maat omhoog per 2009

Pagina: 1
Acties:

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Indien u deze email niet goed kunt lezen, kunt u hier een online-versie bekijken

UPC header

Geachte heer, mevrouw,

In het afgelopen jaar hebben wij aanzienlijk geïnvesteerd in ons netwerk en onze dienstverlening. Hierdoor kunnen wij u bijvoorbeeld nu én in de toekomst nog betrouwbaarder internet en nog hogere internetsnelheden aanbieden. Ook hebben wij het aanbod aan digitale TV-zenders aanzienlijk uitgebreid. Zo hebben we in 2008 onder andere The Poker Channel (kanaal 127), muziekzender Xite (kanaal 618) en de handige portal Kidszone (kanaal 13) toegevoegd aan uw digitale TV-abonnement. En ook in 2009 zullen wij blijven werken aan verbetering van het zenderpakket.

Vanwege deze investeringen en daarnaast een algemene kosteninflatie zijn de kosten van uw UPC Op Maat Pakket gestegen. Als gevolg hiervan wordt het maandelijkse tarief met een gering bedrag aangepast. Voor u betekent dit dat het totale maandelijkse tarief van uw UPC Op Maat Pakket per 1 januari 2009 met € 1,- wordt verhoogd. Vanzelfsprekend blijft de goedkoopste dienst uit uw UPC Op Maat Pakket helemaal gratis. Verder wijzigen enkele gesprekstarieven voor de dienst Telefonie. Voor meer informatie over de nieuwe gesprekstarieven verwijzen wij u naar onze website www.upc.nl/tarieven.

Wij hopen dat u ook volgend jaar veel gemak en plezier zult blijven beleven aan de diensten van UPC en zullen er alles aan doen om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Mocht u desondanks naar aanleiding van deze tariefswijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 1 januari 2009 kosteloos doen.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Lekker dan - ben je het niet eens. Dan kun je opzeggen...of slikken ...
Kom net vanuit KPN, UPC is de enige kabelclub hier...dus keuze, nee! :X

wie op GoT gaat opzeggen en een nieuwe gok aan bij een andere provider?

An Explanation of l33t Speak

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Een heel topic om over 1 euro per maand te klagen?
Ik vind het een beetje overdreven eerlijk gezegd. Alsof UPC de enige is die zijn tarieven verhoogt door de tijd.
Wees blij dat ze het je melden....

[ Voor 4% gewijzigd door DeeJee op 25-11-2008 11:32 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik ben zeer benieuwd of ik ook in aanmerking kom voor de tariefswijziging. Ik heb namelijk een contract van voor de opmaat combinatie, namelijk UPC tv digitaal los & internet+bellen á €34,95.

I

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:37

ByteDelight

Retro computing is alive!

Ik snap er ook helemaal niks van...

Natuurlijk, 1 euro per maand - what's the difference, maar:

Toen ik het pakket bij UPC bestelde vroeg ik specifiek of het permanent is dat je het goedkoopste produkt gratis krijgt. Dat werd me toen verzekerd.

Ik weet niet hoe ik er bij kom, maar ik heb tussen mn oren zitten dat de prijs ook gelijk zou blijven.
Geen idee meer hoe ik daarbij kom.

Waarschijnlijk heb ik het verkeerd gedacht.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

DeeJee schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:31:
Een heel topic om over 1 euro per maand te klagen?
Ik vind het een beetje overdreven eerlijk gezegd. Alsof UPC de enige is die zijn tarieven verhoogt door de tijd.
Wees blij dat ze het je melden....
Lijkt me wel zo normaal om je klanten te informeren over een verhoging van het abonnementsgeld. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Dat doen ze toch.....

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

:?

Het is vreselijk logisch dat bedrijven hun tariefverandering in kaart brengen bij de klant. En dan geef jij een reactie alsof je van geluk mag spreken dat ze het aan je bekend maken. :? En vervolgens reageer je weer zo. :?

Wtf wil je nou?

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 25-11-2008 13:13 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• DeeJee

DeeJee

Dus...

MensionXL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:13:
[...]

:?

Het is vreselijk logisch dat bedrijven hun tariefverandering in kaart brengen bij de klant. En dan geef jij een reactie alsof je van geluk mag spreken dat ze het aan je bekend maken. :? En vervolgens reageer je weer zo. :?

Wtf wil je nou?
Nope, ik lees jou reactie helemaal verkeer :) Excuse me.

Ik dacht dat je vond dat UPC zijn klanten moest informeren....Vandaar mijn reactie

[ Voor 10% gewijzigd door DeeJee op 25-11-2008 13:56 ]

Pagina: 1