Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voorstel Frontpage: goto origineel bericht

Pagina: 1
Acties:

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:37
Lieve Adjes,

Als ik een topic op frontpage bekijk wordt bij een reply met een haakje aangegeven op welk bericht dit een reply is. Zeker als het aantal replies groot is, met geneste replies, dan is het soms moeilijk om te zien op welk bericht er nu gereplied wordt.

Het zou heel mooi zijn als het haakje 'clickable' is, zodat als ik bij een reply op het haakje click, mijn scherm naar het bericht gaat waar deze reply over gaat. Dan is veel beter te zien waarop bepaalde teksten nu eigenlijk slaan.

In HTML is het mogelijk, er moet alleen bij het genereren van de pagina rekening worden gehouden.

Denk er eens over na.

kzin

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is een leuk idee, maar dan zal eerst [FP] Linkjes naar specifieke reacties in de draad nog opgelost moeten worden. Niet dat ik daar bezwaar tegen heb, het zou me juist goed uitkomen... :P

Overigens had dit in Lieve Devvers gemoeten...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Lol, grappig, ik had net precies hetzelfde idee.

+1 voor dit idee.

We are shaping the future

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Lijkt me inderdaad wel een mooi idee. Dit lijkt me een vrij eenvoudige oplossing voor een probleem dat al langer speelt.

Wellicht nog mooier is om nog iets te doen om headers die van kleur veranderen zodat de reacties beter herkenbaar zijn, maar daar moeten dan even wat plaatjes voor gemaakt worden.