Ik zag nergens een einddatum in de teksten staanTerw_Dan schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:53:
Klopt, die topics staan momenteel op een plek waar alleen de crew erbij kan. Het nomineren is afgelopen, wij zijn nu bezig om de nominaties te verwerkern.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik kwam de topics op het spoor via de .plan en de MED. Dus daar zou ik een einddatum verwachten en de mededeling dat het nomineren afgelopen is. Dat was nog geen week na de start?Terw_Dan schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:06:
Ik weet niet of het bij alle topics is gebeurd, maar ik heb in de PMG topics duidelijk aangegeven dat het einde er aan kwam, afgelopen zondag 12:00 uur.
Met Dirk in "Gouden Steeksleutels 2008 links" dus
Alsnog
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
En zo niet, dan is het
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Al heb ik nu natuurlijk nog geen DM gestuurd, het was alleen een oproep om hem de volgende keer wat harder te laten werken... Maar ik kan er nu natuurlijk alsnog wel een sturen... gewoon testen... twijfel... twijfel...
Save your strength for next timeDirk schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:47:
Ik ben er nog steeds, dus dat valt wel mee...
Al heb ik nu natuurlijk nog geen DM gestuurd, het was alleen een oproep om hem de volgende keer wat harder te laten werken... Maar ik kan er nu natuurlijk alsnog wel een sturen... gewoon testen... twijfel... twijfel...
Je wil het gewoon liever niet proberen...
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
'Nog' being the operative wordDirk schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:47:
Ik ben er nog steeds, dus dat valt wel mee...