Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
u zit wel in de verkeerde forum deel
maar ik snap het helemaal niet, waarom sluit je gewoon de xbox360 niet optisch aan de z-5500? Dan heb je toch de beste geluidskwaliteit?
Of je haalt het kapje (van het gedeelte dat je in de Xbox360 steekt) van de componentkabel af en steekt die erin, dan heb je ook een optische geluidsuitgang en tulpkabels.
Maar volgens mij is dit al vaker behandeld op het forum.
De HDMI kabel heeft geen optische uitgang, daar moet je weer een aparte kabel voor hebben.FireBladeX schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:56:
Hallo,
u zit wel in de verkeerde forum deel![]()
maar ik snap het helemaal niet, waarom sluit je gewoon de xbox360 niet optisch aan de z-5500? Dan heb je toch de beste geluidskwaliteit?
Ik heb dus mijn XBOX aangesloten via de HDMI kabel in mijn monitor.
Maar heb geen geluid, in mijn Z-5500 zit inderdaad een optische kabel maar in de XBOX zit geen ingang waar deze in kan.
In de componentkabel zit wel een ingang maar die gebruik ik niet omdat ik hem HD aansluit.
Same here. Allen als je HDMI beeldscherm audio over HDMI ondersteunt (correct me if i am wrong), kan je geluid via HDMI krijgen. Gezien je geen boxen in je beeldscherm hebt, wordt het lastigMegaflix schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:48:
Ik heb mijn X360 (zonder hdmi) met een HD VGA kabel van Monster aangesloten op mijn monitor (via VGA/DVI-connector dus), op die kabel zit een ingang voor een optische geluidskabelDie gebruik ik dus in combinatie met mijn Z-5450.
Dus, HD VGA kabel kopen á 15 euro ofzo op Ebay, optische kabel erin en gaan met die banaan!
Als je er een HDMI kabel in stopt kan je nog steeds d.m.v. de originele component/composiet AV kabel een optische uitgang hebben. Echter past die kabel niet tegelijkertijd met de HDMI kabel in de xbox, maar dat is te fixen. Enkel een schroevendraaier nodig, werkte bij mij primadoesd00 schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:45:
Op de componentenkabel van de XBOX zit wel een optische ingang maar ik wil hem natuurlijk HD aansluiten..
Is dit uberhaupt mogelijk!?
klein plaatje:
[ Voor 26% gewijzigd door Borgoth op 25-11-2008 12:16 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Die componentkabel geeft ook gewoon HD hoor!doesd00 schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:59:
In de componentkabel zit wel een ingang maar die gebruik ik niet omdat ik hem HD aansluit.
[ Voor 3% gewijzigd door Exar op 25-11-2008 13:08 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Even een vraagje tussendoor, moet je die tulp kabels van de componentkabel dan ook in je tv hebben zitten als je gebruik wilt maken van die optische geluidsuitgang? Zo ja, moeten dan de gele,rode en witte in de tv?jorisandkaylas schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:56:
Of je haalt het kapje (van het gedeelte dat je in de Xbox360 steekt) van de componentkabel af en steekt die erin, dan heb je ook een optische geluidsuitgang en tulpkabels.
Maar volgens mij is dit al vaker behandeld op het forum.
motabeatz.com
Nee, die hoeven er niet in te zitten, zitten er bij mij ook niet in en heb het geluid ook optisch aangesloten.NickySantoro schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:15:
[...]
Even een vraagje tussendoor, moet je die tulp kabels van de componentkabel dan ook in je tv hebben zitten als je gebruik wilt maken van die optische geluidsuitgang? Zo ja, moeten dan de gele,rode en witte in de tv?
Dit heb ik gedaan en dat werkt, maar de componentkabel buigt wel helemaal de aansluiting want het past niet helemaal netjes..Als je er een HDMI kabel in stopt kan je nog steeds d.m.v. de originele component/composiet AV kabel een optische uitgang hebben. Echter past die kabel niet tegelijkertijd met de HDMI kabel in de xbox, maar dat is te fixen. Enkel een schroevendraaier nodig, werkte bij mij prima.
Component is rood, blauw en groen.... (en kan je dus HD mee aansluiten).NickySantoro schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:15:
[...]
Even een vraagje tussendoor, moet je die tulp kabels van de componentkabel dan ook in je tv hebben zitten als je gebruik wilt maken van die optische geluidsuitgang? Zo ja, moeten dan de gele,rode en witte in de tv?
Geel is composiet (bagger en zeker niet HD) en rood en wit zijn stereo audio.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA