[Office 2008]Office start elke keer autoupdate ipv word

Pagina: 1
Acties:

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Vandaag heb ik m'n nieuwe macbook binnen gekregen en ben de boel een beetje aan het installeren. Alles gaat prima, behalve het installeren van Microsoft Office 2008 special media edition for Mac. Installatie ging helemaal goed en het update van o.a. sp1 ook enzo, en de programma's werkte ook. Althans ik ben Entourage ingeweest en heb daar mijn hotmail account ingesteld. Het binnenhalen van mijn mails daar duurde echter dermate lang dat ik besloot even boodschappen te doen. Toen ik terug kwam werkte office niet meer goed, dwz dat elke keer als ik word, excel, powerpoint of entourage probeer te starten, de setup assistent wordt gestart en als ik die stappen doorloop ik uiteindelijk terecht kom bij de autoupdate functie die geen update functies kan vinden en zegt dat ik het later nog een keer moet proberen, Maar word starten ofzo lukt dus niet. Nou heb ik het al meerdere malen opnieuw geinstalleerd, het hele office pakket bedoel ik dan, en elke keer verloopt de installatie foutloos. Maar zo gauw alle updates binnen gehaald zijn enzo krijg ik dus bij het starten van word of een andere office applicatie de setup assistent die me uiteindelijk weer bij de autoupdate applicatie aflevert en dus niet in word of een andere applicatie. Is hier iets aan te doen?
Hoor het graag.

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Spotlight maar even op "Remove office.app". Gewoon even opnieuw installeren.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

Dit is een bekend probleem bij illegale versies van office, ik weet verder niet of dit bij jou van toepassing is maargoed.

Anders staat er op het blog van de macBU mensen een oplossing meen ik me te herinneren:
http://www.officeformac.com/blog/

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het gaat niet om illegale versies, ook legale versies hebben er last van. Het komt door een update die automatisch wordt binnengehaald, de oplossing is na het installeren niet automatisch updaten. Dan kun je gewoon de office applicaties starten en handmatig het servicepack installeren. Daarmee is 't probleem opgelost.