Game replay movies (CS:S, UT, UT2004, CoD4)

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Topicstarter
Beste medetweakers/gamers,

Voor een projectje moet ik een filmpje in elkaar knutselen, het knutselen (en tussenscene's maken) zelf kost erg veel tijd, nou moet ik daarbij nog aardig wat gamemateriaal hebben. d.w.z. toffe 'replays' van bijvoorbeeld de volgende spellen:
  • UT2004
  • UT: GOTY
  • Call of Duty 4
  • Red alert 3 / C&C Tiberium wars
Eventuele anderen mogen natuurlijk ook... Nu kan ik op internet niet echt filmpjes vinden die niet al in elkaar zijn geplakt met allerlei effecten, of die op slechte kwaliteit zijn (neem bijvoorbeeld youtube...).

Dus mijn vraag, heb jij toevallig nog wat replays (als het kan gewoon in avi/mov/wmv o.i.d.) liggen die je ooit hebt gemaakt of wil je er wat maken, heel graag. Ik heb deze spellen zelf (momenteel iig.) niet geinstalleerd, en ben ook niet in al deze spellen thuis, wat het maken van toffe filmpjes lastig maakt. :)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen 8)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

De bedoeling van dat projectje is ongetwijfeld dat je het zelf in elkaar zet en niet met materiaal van een ander.

Los daarvan is het niet de bedoeling dit soort verzoekjes zomaar te plaatsen, dus rest me niets anders dan er een slotje aan te hangen.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.