Sorry voor de titel maar ik weet het niet goed te omschrijven.
Gaat om het volgende.
Ik heb nu een pc in de gang onder de trap en heb een goede lange dvi kabel met draadloze muis en toetsenbord.
Werkt allemaal prima. Tft staat op de eettafel en heerlijk rustig computeren.
Nu wil ik toch een laptop om de tft te vervangen...dus laptop aan de pc onder de trap via netwerk.
Nu heb ik veel dvd's e.d. op de schijf van de pc onder de trap.
Kan ik via het netwerk zonder probleem op de laptop naar dvd en HD kijken?
Of is het mogelijk om bv extern bureaublad te kiezen en dan dvd HD op scherm laptop te kijken?
Ik wil nl. op pc kunnen d/l torrent en deze dag/nacht aan laten zoals nu en dan de laptop uit kunnen zetten.
Tevens wil ik nog 2 pc'ergens anders in huis plaatsen die ook aan pc onder trap moeten komen.
Heb rond gezocht maar vindt het allemaal verwarrend.
Iemand die wat licht op de situatie kan brengen voor mij?
Richard.
Gaat om het volgende.
Ik heb nu een pc in de gang onder de trap en heb een goede lange dvi kabel met draadloze muis en toetsenbord.
Werkt allemaal prima. Tft staat op de eettafel en heerlijk rustig computeren.
Nu wil ik toch een laptop om de tft te vervangen...dus laptop aan de pc onder de trap via netwerk.
Nu heb ik veel dvd's e.d. op de schijf van de pc onder de trap.
Kan ik via het netwerk zonder probleem op de laptop naar dvd en HD kijken?
Of is het mogelijk om bv extern bureaublad te kiezen en dan dvd HD op scherm laptop te kijken?
Ik wil nl. op pc kunnen d/l torrent en deze dag/nacht aan laten zoals nu en dan de laptop uit kunnen zetten.
Tevens wil ik nog 2 pc'ergens anders in huis plaatsen die ook aan pc onder trap moeten komen.
Heb rond gezocht maar vindt het allemaal verwarrend.
Iemand die wat licht op de situatie kan brengen voor mij?
Richard.