Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bat file automatisch programma herstarten als het crasht

Pagina: 1
Acties:

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-11 11:14
Hallo mede tweakers,

ik heb een server voor halo custom edition met een paar aanpassingen.
maar deze crasht om een onbekende reden dus wil ik een bat bestandje maken waar mee ik het programma automatisch kan laten beëindigen en herstarten.

weet iemand hoe ik dit kan doen met bat? :)

als iemand dit in een andere scripting taal kan compileren voor mij is dat natuurlijk ook goed. ;)
.

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Bat bestand kan je niet te compileren hoeveel heb je zelf al uitgezocht hierover?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Op wat voor OS heb je dit draaien? :) Volgens mij kan je, als je Halo Custom Edition (zal wel een game zijn? :?) als service hebt draaien, toch gebruik maken van SNMP? :)

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38
Facer schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:06:
Bat bestand kan je niet te compileren hoeveel heb je zelf al uitgezocht hierover?
oh jawel hoor dat kan zeker Google er maar eens op (wij gebruiken het wel eens om een quick en dirty tooltje te maken waar we geen nieuwsgierige neuzen bij kunnen gebruiken

@topic starter: Weet er verder niets specifieks van maar ik zou:
1: Uitzoeken hoe ik kan detecteren dat de server gecrashed is
2: Uitzoeken hoe je in een batch file een extern programma kan afsluiten
3: Dit alles combineren met een loop die de check doet -> afsluit als nodig is -> gaat wachten op de volgende check

Er is vast ook nog wel iets in C te doen met CreateProcess oid maar de details heb ik niet en denk dat je er ook niet in kan programmeren als ik je vraagstelling zo lees.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik vermoed dat ze hier in SPV wel wat meer van weten... Dit heeft iig niets met programmeren te maken en daarbij leveren wij geen kant-en-klare oplossingen.

PRG >> SPV

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:28

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-11 11:14
ik zal dat eens proberen klinkt goed, werkt het ook met windows vista (64 bit)?

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Pagina: 1